Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین کنعانی‌مقدم»، فعال سیاسی اصولگرا، با اشاره به واکنش‌های منفی برخی رسانه‌ها به سخنرانی دکتر حسن روحانی در دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا بیان کرد: به نظر من سخنرانی ریاست محترم جمهوری در مراسم ارتحال آقای هاشمی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز بود، از این منظر که تحلیل درستی از شرایط و مسائل زمان آقای هاشمی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آقای روحانی نزدیک‌ترین فرد به رهبری و آقای هاشمی در مسئولیت‌های مختلف بودند. صحبت‌های آقای روحانی کاملا مستند و قابل اعتناست.

کنعانی‌مقدم با توجه به نقش آیت‌الله هاشمی در سازندگی کشور بیان کرد: بعد از دوران جنگ، یکی از مباحث جدی سازندگی و ترمیم خرابی‌های ناشی از جنگ بود. آقای هاشمی در آن شرایط هشت سال رئیس جمهور بود و در این زمینه بسیار تلاش کرد و این تلاش‌ها بر کسی پوشیده نیست.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد آقای روحانی با سخنرانی‌ خود، حق آقای هاشمی را به خوبی ادا کردند و هر کسی که غیر از این بگوید، باید با مدرک نفی این موضوع را ثابت کند در غیر این صورت صحبت‌های کسی که شاهد زنده حوادث آن زمان بوده را نمی‌شود تکذیب کرد.

کنعانی‌مقدم ادامه داد: اینکه تخریب‌های آیت‌الله هاشمی همچنان ادامه دارد سه منشا دارد. گروه اول منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی و کسانی که از آقای هاشمی در طول مسئولیت‌های ایشان ضربه خوردند، هستند. در واقع کسانی که از ایشان ضربه خوردند به دنبال جنگ روانی علیه آقای هاشمی هستند.

وی افزود: گروه دوم کسانی هستند که در رابطه با انقلاب اسلامی شکست خورده و بیشترین ضربه را دیدند و این افراد از هر روشی استفاده می‌کنند.

این فعال اصولگرا بیان کرد: گروه سوم کسانی هستند که آقای هاشمی را رقیب خود می‌دانستند و در شکست‌های انتخاباتی و رقابتی از این نظر که ایشان توانست جایگاه رفیعی را در موقعیت‌های مختلف داشته باشد، شکست خوردند. همچنین آن‌ها به دنبال تخریب و مخفی نگه داشتن واقعیت‌های تاریخی آقای هاشمی هستند.

کنعانی‌مقدم عنوان کرد: آقای هاشمی از میان ما رفتند اما روش‌ها، الگوها و تفکراتش همچنان زنده است. از نظر من آقای هاشمی مهندس عبور از بحران‌ها بود.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله هاشمی رفسنجانی انقلاب حسن روحانی رسانه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نماز‌های جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان‌های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مصلی تهران و مصلی‌های آستان‌ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سفیر روسیه: بهبود روابط با آمریکا در دوران بایدن ممکن نیست
  • فریاد معترضان به نسل‌کشی غزه در میانه رویداد انتخاباتی دموکرات‌ها
  • سرنوشت دختر ایرانی و پسر فلسطینی در «هناس»/ اجرا در نمایشگاه قرآن
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • مخبر: حتی یک کشته در جاده‌ها نیز قابل پذیرش نیست
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • مخبر: حتی ۱ کشته جاده‌ای هم پذیرفتنی نیست