Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:03:55 GMT

رزیتاغفاری: پیشنهاد کاری کمی دارم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۲۱۶

رزیتاغفاری: پیشنهاد کاری کمی دارم

رزیتا غفاری، بازیگر سینما و تلویزیون، در خصوص فعالیت اخیر خود با خبرگزاری برنا به گفتگو پرداخت.

این بازیگر در خصوص فعالیت‌های خود گفت: مدتی است در مجموعه‌ای بازی نمی‌کنم که از دلایل بازی نکردنم این است که اولا اینکه نقش خوبی پیشنهاد نمی‌شود و دوم اینکه پیشنهادهای کمی دارم.

بازیگر سریال «حانیه» ادامه داد: سومین دلیل که نمی‌توانم بازی کنم فعالیت‌ها و زندگی شخصی‌ام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون برنا سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم