Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@19:02:30 GMT

بی‌صبرانه منتظرم برای پرسپولیس بازی کنم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۳۳۲

ساعت24 -مهاجم تیم ملی امید ایران که با قراردادی چهار ساله به جمع سرخپوشان پایتخت پیوسته در اردوی قطر و بازی دوستانه با یوپن به میدان رفت.

سعید کریمی، مهاجم جوان پرسپولیس یکی از آن بازیکنانی است که در تابستان به این تیم پیوست، ولی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نمی‌توانست برای پرسپولیس به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با باز شدن پنجره این تیم و اضافه شدن بازیکنان جدید، سعید امیدوار است بتواند در ترکیب پرسپولیس به میدان برود. گفت‌وگوی ما با این مهاجم جوان را در ادامه می‌خوانید.

شرایط پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل چطور است؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. تمرینات فوق‌العاده‌ای در کمپ اسپایر انجام می‌دهیم. واقعاً امکانات در اینجا مناسب است و بی‌جهت نیست تیم‌های بزرگی مثل بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن در این کمپ اردو می‌زنند.

بازی با یوپن چطور بود؟ تو هم موفق به گلزنی شدی...
دیدار بدی نبود و تیم ما نمایش خوبی در این بازی داشت. روی یک غافلگیری گل خوردیم، ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. در مورد گل هم باید بگویم تلاش بچه‌ها بود که موفق شدم گلزنی کنم. یک توپ به گلر حریف رسید و من هم توپ را تعقیب کردم و با پرس کردن دروازه‌بان توپ را گرفتم و وارد دروازه کردم.

به نظرت بودیمیر چه جور مهاجمی است؟
آن‌طور که من دیدم فوق‌العاده باتجربه است و این موضوع را کاملاً می‌شود از نوع تمریناتش فهمید. در مجموع فکر می‌کنم فوروارد خوبی است و می‌تواند در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس کمک کند.

 در نیم‌فصل نخست به دلیل محرومیت پرسپولیس نتوانستی برای این تیم بازی کنی، حالا با اتمام محرومیت چقدر امیدواری در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس به میدان بروی؟
انسان به امید زنده است. من همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم و برای پرسپولیس به میدان بروم. البته مهم‌تر از بازی کردن من، نتیجه گرفتن پرسپولیس است. امیدوارم تیم بتواند آخر فصل قهرمان شود و دل هواداران را شاد کند. خودم به شخصه برای بازی در پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم و منتظرم پیراهن پرسپولیس را بپوشم.

 پرسپولیس می‌تواند روند خوبش را در نیم‌فصل دوم ادامه دهد؟
صددرصد. ما تیم خوبی داریم و قطعاً یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل لیگ برتر به حساب می‌آییم. تمام تمرکز و هدف‌مان روی قهرمانی است و امیدوارم به خواسته خود برسیم.

منبع: خبرورزشی

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم

سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از پیروزی مقابل شهداب یزد گفت: نیامده‌ایم که به این راحتی از اینجا برویم. از سیزدهمی پله به پله و بازی به بازی برده‌ایم و بعد از دو، سه سال حیثیت والیبال ارومیه را برگردانده‌ایم.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر دو شهداب یزد را شکست داد تا به این ترتیب دو تیم در تعداد بردها برابر شوند و بازی سوم تیم صعودکننده به فینال را تعیین کند.

عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه پس از پیروزی مقابل شهداب گفت: با اینکه در بازی اول باخته بودیم اما تماشاگرانمان از ارومیه پرشور آمدند و تشویق کردند. به تیم شهداب یزد خسته نباشید می‌گویم. به هر حال جنگ است و نیامده‌ایم که به این راحتی از اینجا برویم. از سیزدهمی پله به پله و بازی به بازی برده‌ایم و بعد از دو، سه سال حیثیت والیبال ارومیه را برگردانده‌ایم.

او ادامه داد: تیم‌مان خیلی خوب بازی می‌کند. ذخیره‌هایمان جزو جوان‌ترین بازیکنان لیگ در این مرحله هستند.

شهداب هم تیم خیلی خوبی است و دو سال قهرمان شده است. بازیکنان و ذخیره‌های خیلی خوبی دارد. هر کاری می‌کنی از بیرون بازیکنی می‌آیند که نتیجه بازی را تغییر می‌دهند. مخصوصا در گیم پنجم کم مانده بود به ما برسند. یک بازی خیلی  خوب بود. داور استثنایی سوت زد.

علیزاده در پاسخ به این سوال که آیا بخاطر استرس قسمت زانوی شلوار خود را جمع می‌کنید، گفت: جزو مربیانی هستم که اصلا استرس ندارم.   قبلا موقع بازیکنی دستم را می‌انداختم و زانو بندم را بالا می‌کشیدم و الان حس دریافت می‌گیرم و عین بچه‌ها  بازی می‌کنم.

او در مورد عملکرد آرمان صالحی لیبروی شهرداری ارومیه گفت: با آرمان خیلی کار می‌کنیم و با احترامی که برای حضرت پور لیبروی شهداب قائلم  اما ارمان جزو بهترین لیبروهای ایران است. آرمان الان استثنایی‌ترین سال والیبالش است. به او گفتم بهترین لیبروی لیگ شدی، در تیم ملی هم بازی کردی اما اگر می‌خواهی فاصله بگیری باید به فکر ایتالیا، روسیه و جاهای بالاتر باشی و برای جاهای بالاتر تمرین کنی. آرمان الان برای بهترینی جهان تمرین می‌کند.

علیزاده در مورد عملکرد عرشیا به‌نژاذ پاسور تیم خود و اینکه آیا احتمال دارد در آینده جای سعید معروف را بگیرد، گفت: عرشیا یکی از بهترین پاسورهای ایران است و خواهد شد. خیلی خوب تمرین می کند و باید خیلی تلاش کند. اگر می خواهد جای سعید معروف را بگیرد باید مثل معروف در عقب زمین توپ بگیرد و در زمین رهبری کند اما قطعا یکی از بهترین پاسورهای ایران خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • دیدار پرز با اندریک، وینیسیوس و رودریگو؛ رئیس رئال مادرید خطاب به اندریک: اینجا بی‌صبرانه منتظرت هستیم! / فیلم
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان