Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:02:39 GMT

شکایت دختر ورزشکار از گریمور قلابی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۳۷۱

شکایت دختر ورزشکار از گریمور قلابی

روزنامه ایران: چندی قبل دختر جوانی به اداره پلیس رفت و از یک پسر گریمور شکایت کرد. دختر جوان گفت: در شهرستان زندگی می‌کنم، اما همیشه دلم می‌خواست آدم مشهوری شوم. همین عامل باعث شد که به باشگاه ورزشی بروم و رزمی کار شوم. تصور می‌کردم با این کار بتوانم مدال‌های جهانی کسب کنم و شهرت بدست آورم. مینا ادامه داد: چند وقت قبل پسر جوانی در اینستاگرام به من درخواست دوستی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خودش را گریمور تلویزیون و سینما معرفی کرد. بعد از مدتی هم به من گفت که چهره‌ام برای بازیگری عالی است و مرا به یکی از کارگردان‌های معروف که قصد ساخت فیلمی دارد معرفی کرده است. من که همیشه به فکر شهرت بودم با این پیشنهاد احساس کردم به تمام آرزوهایم رسیده ام.


دختر جوان گفت: می‌دانستم که اگر از این ماجرا به پدر و مادرم حرفی بزنم بشدت مخالفت می‌کنند. به همین دلیل بی‌خبر کارت عابر بانک پدرم را برداشتم و راهی تهران شدم. طبق قرارمان سیامک سوار بر خودرو پژواش به دنبالم آمد. سوار ماشین او شدم تا به محل قرار با کارگردان معروف برویم این درحالی بود که هیچ آشنایی با تهران نداشتم. سیامک بعد از مدتی رانندگی در خیابانی خلوت نگه داشت تازه آن زمان متوجه شدم که چه نقشه شومی در سر دارد. از آنجایی که ورزشکار هستم با او درگیر شده و موفق شدم فرار کنم.


با شکایت دختر جوان تحقیقات آغاز شد و مأموران پلیس با کمک دختر جوان و شماره پلاک خودرو سیامک موفق به دستگیری او شدند. سیامک در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد و گفت: از آنجایی که می‌دانستم دختر‌ها به فکر شهرت هستند و عشق بازیگری دارند تصمیم گرفتم که آن‌ها را قربانی نقشه‌ام کنم. اولین کسی که به دامم افتاد مینا بود. دختر شهرستانی و ساده‌ای بود با ترفندی او را به تهران کشاندم. می‌خواستم نقشه‌ام را عملی کنم که از شانس بدم او ورزشکار از آب درآمد و توانست از دستم فرار کند. بدین ترتیب پسر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان