Web Analytics Made Easy - Statcounter

آویگدور لیبرمن وزیر مستعفی جنگ اسرائیل روز سه شنبه تهدید کرد در صورتی که در انتخابات آتی این رژیم پیروز شود به غزه حمله می کند.به گزارش بلاغ،به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، لیبرمن که در مراسم افتتاح دفتر پارلمانی اش در شهر سدیروت صحبت می کرد، گفت: نباید ما صبر کنیم تا پرتاپ موشک هایی که از غزه انجام می شود قربانی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما توانایی حمله پیش دستانه و قدرتمند علیه حماس را داریم حتی اگر شرایط به سر حد جنگ با نوار غزه برسد.

وزیر پیشین جنگ رژیم اسرائیلاضافه کرد که دولت نتانیاهو تسلیم تروریسم شد و این وضعیت قابل تحمل نیست.

لیبرمن با اعتراف به اینکه طی درگیری های اخیر میان نیروهای مقاومت و این رژیم 500 موشک از غزه به سوی سرزمین های اشغالی پرتاپ شده، گفت: ما نباید در وضعیت خطر و هشدار زندگی کنیم.

وی ابراز امیداوری کرد که حزب «اسرائیل خانه ما» در انتخابات پیش رو پیروز و باردیگر وزیر جنگ اسرائیل شد.

آویگدور لیبرمن شنبه شب در توئیتی نوشته بود: دولت بنیامین نتانیاهو به صدا درآمدن آژیر خطر  را برای شهرک نشینان به یک امری رایج تبدیل کرده است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن: ایران قصد تشدید تنش ندارد/ باید مانع حمله به رفح شد

وزیر خارجه اردن اشغالگری رژیم اسرایئل در منطقه را عامل همه تنش‌ها و بحران‌ها در اراضی اشغالی و منطقه دانست و گفت که این اشغالگری امنیت و ثبات برای تل‌آویو به ارمغان نمی‌آورد و نباید به رژیم اسرائیل اجازه تشدید تنش داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «ایمن الصفدی»، وزیر خارجه اردن امروز پنجشنبه با انتقاد از  اقدامات رژیم اسرائیل تنش در منطقه را به اشغالگری این رژیم دانست و گفت که ایران به دنبال درگیری و جنگ نیست.

او گفت که رژیم اسرائیل حدود 34000 فلسطینی از جمله 13000 کودک و همین تعداد زن را در غزه کشت و غزه را ویران کرد اما اراده مردم آن برای زندگی کردن را نتوانست بشکند.

وزیر خارجه اردن با بیان اینکه «صلح، ثبات و امنیت حاصل نمی شود مگر با تحقق حقوق کودکان فلسطین در یک کشور مستقل فلسطین»، اظهار داشت: اشغال و صلح ضد هم هستند و به هم نمی رسند.

الصفدی درباره خطر تشدید تنش و جنگ هشدار داد و گفت: «خطر تشدید و گسترش جنگ در غزه به صورت منطقه ای هر لحظه که تجاوزات ادامه می یابد بیشتر می شود».

 وزیر امور خارجه اردن با بیان اینکه ایران به دنبال تشدید تنش نیست، گفت: پس از اعلام عدم تشدید تنش از سوی ایران، باید از تشدید تنش از سوی اسرائیل در منطقه جلوگیری کرد».

ایمن الصفدی در ادامه مدعی شد: «باید برای جلوگیری از تشدید بیشتر تلاش کنیم و ما اجازه نمی‌دهیم اسرائیل یا ایران، اردن را به عرصه درگیری تبدیل کنند».

به گزارش خبرگزاری عمون اردن، وزیر خارجه این کشور افزود: «تجاوز به غزه امنیت را برای اسرائیل به ارمغان نمی آورد و صلحی که به اشغال پایان می دهد، تضمین کننده امنیت و صلح است».

صفدی در مورد قصد رژیم اسرائیل برای حمله به جنوب نوار غزه نیز اظهار داشت: «نمی توان به اسرائیل اجازه حمله به رفح را داد و ما نسبت به این حمله و عواقب آن هشدار می دهیم و شورای امنیت باید اسرائیل را ملزم به جلوگیری از این امر کند».

تحلیلگر مصری: ایران به دنبال جنگ نیست، بازدارندگی ایجاد کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • ایران قصد تشدید تنش ندارد/ باید مانع حمله به رفح شد
  • اردن: ایران قصد تشدید تنش ندارد/ باید مانع حمله به رفح شد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • ارتش رژیم صهیونیستی: برای یورش گسترده به رفح آماده می‌شویم
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی مقابله با حمله ایران ممکن نبود
  • لیبرمن: در ارزیابی حمله ایران اشتباه کردیم
  • تحلیلگر صهیونیست: ایران با تعقل کار خود را پیش برد و پیروز شد