Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@23:27:55 GMT

اعطای کسری خدمت 40 روزه به سربازان تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۴۵۸

اعطای کسری خدمت 40 روزه به سربازان تکذیب شد

رکنا: خبر اعطای کسری خدمت 40 روزه به سربازان به مناسبت 40 سالگی انقلاب تکذیب شد.

به گزارش رکنا، اخیرا در فضای مجازی خبری با عنوان کسری خدمت سربازی به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب انتشار پیدا کرده است.

بر اساس این خبر که در فضای مجازی منتشر شده است،گفته می‌شود به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۰ روز از خدمت سربازان کسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از ستادکل نیرو‌های مسلح و همچنین سازمان وظیفه عمومی ناجا نشان داد که این خبر کذب بوده و صحت ندارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد حسین محب اهری درگذشت جنجال صوت لو رفته از خانم جلسه ای / از پرستاری تا خلبانی خانم ها برای شوهرانشان! ارتباط نامتعارف دلیل طلاق ثروتمندترین مرد جهان از همسرش+ تصاویر معشوقه جدید پسر تهرانی نخستین قربانی اقدام شیطانی اش مینا دختری رزمی کار بود تجاوز به زن جوان پس از شام 3 نفره با 2 مرد محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماجرای ترسناک زن مشهدی که در دام عنکبوت های شیطان صفت گرفتار شد+ عکس مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس ازدواج همسر شهید حججی ! + پدر و مادر شهید به عروسشان نامه نوشتند + متن نامه فیلم هواپیمای مرگ لحظاتی قبل از سقوط در کرج+ فیلم فیلم لحظه ی اعدام قاتل ملیکا در ملا عام + جزییات من مهندس پرواز را از میان لاشه هواپیمای در آتش بیرون کشیدم + فیلم لحظه حادثه و گفتگو

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی انقلاب سربازی خدمت تکذیب سربازان مناسبت عکس فیلم سقوط هواپیما سقوط زن کرج حادثه تجاوز قاتل سانحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نماز جمعه این هفته تهران (۳۱ فروردین) به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درب‌های مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای ورود نمازگزاران باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

بر اساس اعلام سخنگوی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور، مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت رسانی به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از:
• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی (ره)
• شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
• ثبت احوال استان تهران
• ثبت اسناد واملاک استان تهران
• مرکز آمار استان تهران
در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، کتاب «مردی با آرزو‌های دوربرد» معرفی می‌شود. این کتاب، مستند نگاره‌ای دربارۀ شهید حسن طهرانی مقدم به قلم خانم فائضه غفار حدادی است که انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده است. نگارنده در ۳۵ روایت، اطلاعاتی از زندگی این دانشمند متواضع و گمنام، از نوجوانی و سال‌های قبل از انقلاب، کشف استعداد توسط حسن باقری، سال‌های جهاد سازندگی و کار در پژوهشکده فضایی، خصلت‌های اخلاقی، دلاوری‌ها و نحوه شهادت او را برای مخاطب بازگو می‌کند.

غفار حدادی پیش از این، کتاب «خط مقدم» را درباره خدمات و دستاورد‌های شهید طهرانی مقدم نوشته و در «مردی با آرزو‌های دوربرد» زندگی آن شهید را به گونه‌ای به رشته تحریر درآورده که نوجوانان دهه هشتاد و نود هم بتوانند با این‌شهید آشنا شوند.

کتاب «مردی با آرزو‌های دوربرد» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران درمعرض انتخاب علاقمندان قرار می‌گیرد.

همچنین مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

نمازگزاران مطابق هر هفته می‌توانند از فرصت مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصان «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه تهران استفاده کنند.

همچنین نمازگزاران بعد از نماز در حمایت از پاسخ پهبادی و موشکی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود