Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@05:42:09 GMT

شگفتی لاتینی ها از رشد اقتصادی بولیوی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۵۴۱

شگفتی لاتینی ها از رشد اقتصادی بولیوی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بر اساس گزارش هایی که در این برنامه ارائه می شود، به دلیل ملی شدن منابع طبیعی، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، معادن و هیدروکربن ها در دوران ریاست جمهوری اوا مورالس افزایش یافته و بولیوی رشد اقتصادی محسوسی را به دست آورده است. بولیوی در سال 2017 و برای چهارمین سال متوالی جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشرفته ترین اقتصادهای منطقه آمریکای جنوبی، با رشد 4/2 درصد، با توجه به اطلاعات رسمی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برنامه گفت و گویی از مورالس پخش می شود که در این خصوص توضیح و اطمینان داده که تولید ناخالص داخلی (GDP) در سال 2018 به 40.5 میلیارد دلار رسیده که جایگاه بولیوی را به عنوان «اولین کشور با بالاترین رشد اقتصادی در منطقه» در سال های اخیر تثبیت می کند. 

برنامه اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» هر هفته سه شنبه ها در مدت زمان 25 دقیقه در ساعت 19:30 (به وقت تهران) برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن رفته و تحلیل عمیقی از مسائل اقتصادی دنیا و منطقه آمریکای لاتین را برای مخاطبان به تصویر می کشد. بازپخش این برنامه، چهارشنبه ساعت 3:30 و پنج شنبه ساعات 5:30 و 16:30 خواهد بود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آمریکای لاتین بولیوی دلار رشد اقتصادی فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟

طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شد و ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یافت. گفتنی است تعطیلی پنجشنبه‌ها نسبت به تعطیلی شنبه‌ها که در اغلب کشورهای جهان تعطیل است، ممکن است زیان اقتصادی به همراه داشته باشد.

دانلود صوت خبر تعطیلی پنجشنبه‌ها

کد خبر 745417

دیگر خبرها

  • مشکل تعطیلی پنجشنبه‌
  • اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت
  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها