Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان صبح امروز کارگاه آموزشی کانون مشتری مداری در شهرستان سیریک باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سیریک و بازاریان و کسبه وشاغلان صنف های مختلف برگزار شد.

محمدسهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک در این کارگاه عنوان کرد، تفکر، باور، تعهد، کشف، پرسش، پذیرش، سود و اثبات را  هشت فرمان موفقیت آمیز در فروش برای بازاریان یادآورشد و تصریح کرد، تفکر: طرز فکر رویکردفروش شما را شکل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باور: توجه به این که خدا روزی ما را ضمانت کرده است.

تعهد: یعنی اینکه نسبت به مشتری درقبال جنسی که به او فروخته می شود متعهد باشد.

کشف: مردم برای نیازهای خود خرید می کنند نه نیازهای شما.

پرسش: یعنی اینکه پرسش هایی را بپرسیدکه باعث شود مشتری بالقوه درباره خودش فکر کند و پاسخی مطابق میل شما بگوید.

پذیرش: وقتی فروش صورت نمیگیرد ببینید مقصرچه کسی بوده است اگر مشتریان شما را بخاطرقیمت نپذیرفتند این تقصیر از طرف چه کسی است.

سود: هم سود خود را با درصد مصوب دریافت نوده وهم برای کمک به مشتریان خود بفروشیدوبه آنان کمک کنید و اثبات: یعنی اینکه به مشتری بباورانیم و ایمان و تقوای خودمان را درمعامله به اثبات برسانیم چرا که فروشنده بی تقوا سودی نخواهد برد و سرانجام آن هلاکت خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک اضافه کرد، مشتری مداری باید همواره در درجه اول موضوع خرید و فروش باشدو خدا را همیشه ناظر براعمال داد وستد خود بدانیم و خود را به جای مشتری هدف قرار دهیم که دقیقا این برای مشتری جذاب خواهد بود و از خودپسندی پرهیز نماییم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهی قاچاق در سیریک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ فرمانده انتظامی شهرستان سیریک گفت: ماهی‌های قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از خودرو‌های عبوری محور جاسک –سیریک از یک دستگاه نیسان کشف شد.

سرهنگ محمدرضا رستمی افزود: در این رابطه یک متهم و راننده خودرو دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید؛  توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • کشف ماهی قاچاق در سیریک
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن