Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  علیرضا هاشمی‌نسب معاون سیمای صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از تغییر در جدول پخش برنامه‌های شبکه دنا خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای جذب بیشتر مخاطبان شبکه استانی دنا انجام می‌شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته فضای برنامه‌های شبکه دنا با توجه به ظرفیت‌های موجود رشد خوبی داشت و در جشنواره‌ها حضور خوبی داشتیم از جمله اینکه در سال ۹۳ تندیس مرکز برتر در بخش مستند و در سال ۹۷ تندیس مرکز برتر در بخش موسیقی را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیمای شبکه دنا با بیان اینکه افزایش برنامه‌های شاد و مفرح از مهم‌ترین علل تغییر کنداکتور سیمای دنا است، گفت: با توجه به اینکه پیک مخاطب ما از ساعت ۱۹ تا ۲۳ است برنامه‌های متناسب مانند سریال را از ساعت ۲۳ به ۲۰ و ۲۰ دقیقه منتقل کردیم و برای آخر شب فیلم سینمایی در نظر گرفتیم.

هاشمی‌نسب عنوان کرد: آخرین بخش خبر ما از روز شنبه ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش  و بلافاصله پس از آن یک فیلم سینمایی پخش می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه شویل دنا از پربیننده‌ترین برنامه‌های سیمای کهگیلویه و بویراحمد است که تغییری در زمان پخش آن ایجاد نشده است.

معاون سیمای شبکه دنا گفت: برنامه کودک به ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه و تکرار فیلم سینمایی شب گذشته به ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تغییر یافت.

هاشمی‌نسب عنوان کرد: برنامه "بارانک" از دیگر برنامه‌های پربیننده شبکه دنا است که زمان پخش آن به ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها تغییر کرد.

وی با بیان اینکه در پخش برنامه‌های سیمای دنا مخاطب جوان و نوجوان را به صورت ویژه دیده‌ایم، گفت: برنامه "ماه و مهر جوان" نیز در روز‌های پنجشنبه پخش می‌شود که از پایان بهمن‌ماه روز‌های دوشنبه هم شاهد پخش این برنامه خواهیم بود.

معاون سیمای شبکه دنا از پخش دو فیلم سینمایی در روز‌های جمعه هر هفته خبر داد و گفت: برنامه "دشت بلوط" از دیگر برنامه‌هایی است که جمعه شب‌ها پخش می‌شود.

هاشمی‌نسبت افزود: ساعت ۱۳ هر روز باکس مستند پیش‌بینی کردیم که مخاطب بداند چه ساعتی چه برنامه‌ای را می‌تواند ببیند.

وی برنامه "گلگشت" یا سفر به شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های مهم شبکه استانی دنا عنوان و بیان کرد: این برنامه جمعه شب‌ها  پخش می‌شود و در آن به بیان توانمندی‌های شهرستان‌های مختلف استان پرداخته می‌شود.

معاون سیمای شبکه دنا گفت: برنامه "صدای شما" را برای شنیدن صدای مردم پیش‌بینی کردیم که در یک باکس چند دقیقه‌ای در فواصل کنداکتور پخش می‌شود.

انتهای پیام/غ

تغییر زمانبندی برنامه های شبکه دنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد

به گزارش “ورزش سه”،  تمرین امروز تیم فوتبال تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که توافق این تیم با سرمربی موردنظر تقریبا انجام شده و احتمال دارد تا ساعاتی دیگر معارفه انجام شود.

اما نکته جالب این است که باتوجه به احتمال حضور سرمربی جدید در تمرین تیم، ساعت تمرین که معمولا ۱۱:۳۰ بود امروز به ۱۶:۳۰ تغییر پیدا کرده است.

بازیکنان تیم تراکتور هم از ساعاتی بعد راهی بنیان دیزل خواهند شد تا احتمالا با سرمربی جدید رودررو بشوند.

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه