Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:04:39 GMT

پتروشیمی خراسان رکورد کشور را شکست

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۷۱۸

پتروشیمی خراسان رکورد کشور را شکست

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: میزان تولید این مجتمع صنعتی در 9 ماهه امسال، 8.2 درصد از ظرفیت اسمی پیشی گرفت که از این حیث در صدر صنایع پتروشیمی کشور قرار گرفته است.

حسین شفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور، این شرکت توانسته رکورد جدیدی از تولید برجای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدیران و کارکنان پتروشیمی خراسان توانسته اند با برنامه ریزی های هدفمند، تلاش بی وقفه، تعهد و بهره مندی از تجربیات اثربخش به این موفقیت بزرگ دست یابند.
وی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال 468 هزار تن اوره، 274 هزار تن آمونیاک و 15 هزار و 800 تن ملامین در پتروشیمی خراسان تولید شده است.
شفیعی گفت: میزان صادرات محصولات تولیدی این شرکت در 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 12 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل پتروشیمی خراسان اظهار داشت: در 9 ماهه امسال 62میلیون دلار از تولیدات این شرکت صادر شده که تلاش داریم تا پایان سال، رکورد صادرات محصولات پتروشیمی نیز بهبود یابد.
مجتمع پتروشیمی خراسان مستقر در 17 کیلومتری شرق بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، در سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است.
7185/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد پتروشيمي افزايش توليد خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری بیماری SMA از امسال با کیت تشخیصی ایرانی

مدیر کل بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت از اقدامات انجام شده جهت عملیاتی شدن غربالگری بیماری SMA در کشور طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا،  کوروش اعتماد امروز در یک نشست خبری با اشاره به بیماری SMA به عنوان یک بیماری وابسته به ژنتیک، گفت: کار مطالعاتی در راستای غربالگری بیماری SMA در کشور انجام شده و سه سناریو در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر این اساس غربالگری بیماری SMA در سه گروه شامل جمعیت عمومی کشور، افرادی که ازدواج فامیلی دارند و همچنین افراد دارای فرزند SMA انجام خواهد شد.

اعتماد به اقدامات مورد لزوم پس از شناسایی موارد نیز تاکید کرد و گفت: شیوه‌نامه غربالگری SMA در حال تدوین است و این برنامه در سال جاری عملیاتی می‌شود.

در همین رابطه دکتر وطن‌خواه _ رییس آزمایشگاه مرجع وزارت نیز گفت: در زمینه آزمایشگاهی و تشخیص آزمایشگاهی SMA نیز اقدام خوبی صورت گرفته است و یکی از کیت‌های تولید داخل در کارگروه مربوطه مصوب شده و به اداره کل تجهیزات سازمان غذا و دارو اعلام شده است، بنابراین تشخیص این بیماری با کیت تولید داخل خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • رکوردشکنی تولید فولاد و پتروشیمی در شرایط تحریم
  • حملات داس رکورد جدید زدند
  • غربالگری بیماری SMA از امسال با کیت تشخیصی ایرانی