Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@10:27:19 GMT

زوج جدید قلب خط دفاع پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۷۷۸

زوج جدید قلب خط دفاع پرسپولیس

به گزارش جهان نيوز، پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی‌اش مقابل یوپن بلژیک به میدان رفت و شاهد تغییرات جدیدی در ترکیب این تیم بودیم.

پرسپولیس بازی را با زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاع آغاز کرد که حضور این دو نفر از قبل هم پیش‌بینی می‌شد، اما با شروع نیمه دوم برانکو به سیدجلال استراحت داد و محمد نادری بازیکن جدید سرخپوشان را راهی میدان کرد، اما حضور نادری در قلب خط دفاع تنها تغییر برانکو نبود و با مصدومیت شجاع خلیل‌زاده یک دفاع وسط جدید به ترکیب اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان مصلح که بازی را در دفاع چپ آغاز کرده بود جانشین شجاع مصدوم در قلب خط دفاع شد تا زوج جدید نادری، مصلح شکل بگیرد که البته این زوج جوان نمایشی خوبی هم داشتند و حتی یک فرصت گلزنی هم به حریف بلژیکی ندادند و پرسپولیس در ادامه بازی باخته را با برد عوض کرد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس فقط برای برد می‌آید

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با یک امتیاز فاصله نسبت به استقلال جدی‌ترین تعقیب کننده صدر نشین در لیگ برتر است. هواداران این تیم تهرانی خیلی به تکرار اتفاقات فصل قبل امیدوارند. فصل قبل پرسپولیس سال ۱۴۰۱ را با شکست خانگی مقابل سپاهان تمام کرد، اما با شروع سال ۱۴۰۲ هر هفت مسابقه باقیمانده خود را برد تا با استفاده از لغزش حریف برابر ملوان قهرمان شود. حالا دوباره تاریخ تکرار شده و از الان ۷ بازی دیگر فرصت برای قهرمان لیگ بیست و سوم باقیست تا با کسب حداکثر امتیازات، جام را بالای سر ببرد. پرسپولیسی‌ها قبلاً این کار را کرده‌اند، اما دلیلی دیگر هم برای امید به تکرار آن دارند.

در هشت بازی که از دور برگشت لیگ بیست و سوم گذشته پرسپولیس با مربی برزیلی خود - که در پایان دور رفت جانشین یحیی گل محمدی شد - بیشترین پیروزی را در میان تیم‌های لیگ برتری به نام خود زده و با شش برد از ۸ مسابقه صدرنشین جدول دور برگشت است.

سپاهان و ذوب آهن هنوز یک بازی معوقه دارند، اما هیچ کدام از این دو تیم با بردن دربی برگشت اصفهان خطری برای رکورد پرسپولیس نخواهند بود، چرا که ذوب آهن در هشت بازی دور برگشت تنها یک برد دارد و سپاهان ۲ برد!

در هشت بازی ابتدایی دور برگشت و بعد از پرسپولیس با ۶ پیروزی، استقلال با ۵ برد رکورددار است. ملوان ۴ برد دارد و تیم‌های گل گهر، شمس آذر، استقلال خوزستان، پیکان و تراکتور هر کدام ۳ پیروزی دارند.

تیم‌های مس، هوادار، آلومینیوم و سپاهان هر کدام با ۲ برد در رتبه بعدی هستند و فولاد، نساجی، ذوب آهن و صنعت نفت نیز هر کدام یک بار طعم پیروزی را در دور برگشت چشیده‌اند.

تفاوت بزرگ دور رفت با دور برگشت در تعداد برد‌ها این است که دور رفت با وجود آسان‌تر بودن بازی‌ها، استقلال خوزستان در پایان هفته هشتم هیچ پیروزی نداشت، اما در دور برگشت هر ۱۶ تیم لیگ برتری در همین بازه زمانی ۸ مسابقه، حداقل یک برد را در کارنامه دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • چپ پرسپولیس از کار افتاد! (عکس)
  • جبهه دموکراتیک: «وعده صادق» حمایت عملی ایران از فلسطین است
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • (ویدئو) معاینه دو توله ببر سوماترایی نادری که در باغ وحش به دنیا آمدند
  • همدردی باشگاه تراکتور با خانواده هوادار مرحوم؛ زنوزی زنگ زد، «شجاع» حضوری رفت + عکس
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران
  • «محمودیان» مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین شد