Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@18:22:58 GMT

واکنش تند محمدهاشمی به سخنان موسوی‌خوئینی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۸۷۱

محمد هاشمی برادر آیت الله هاشمی در واکنش به اظهارات اخیر آیت الله موسوی خوئینی ها گفته است که او باید در پیشگاه خدا پاسخگوی سخنانش باشد.

به گزارش «تابناک»، هاشمی در کانال تلگرامی خود آورده است: «جناب حجة الاسلام والمسلمین آقای موسوی خوئینیها درمورد مرحوم امام خمینی و مرحوم آیةالله هاشمی رفسنجانی از اینجانب شده است اعلان میدارم: جناب ایشان از روحانیون مبارزی هستند که در نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان درسال‌های اول پیروزی انقلاب بعنوان دادستان کل کشورانجام وظیفه کردند ومیدانند درقضای اسلامی "البینة علی المدعی" و چون روحانی هستند می دانند مطالبی که درباره مرحوم امام خمینی ومرحوم آیة الله هاشمی رفسنجانی گفته اند یا "غیبت یا تهمت" است. اگرغیبت باشد که اشد من الزنا وحداقل مجازات آن هشتاد ضربه شلاق برای یک مورد واگر تهمت باشد آبروی مومنانی را ریخته اند که گناه آن از اهانت بخانه کعبه بیشتر است و در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی باید پاسخگو باشند. انشاالله خداوند همه ما را عاقبت بخیر بگرداند. محمدهاشمی»

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد هاشمی موسوی خوئینی امام خمینی هاشمی رفسنجانی غیبت تهمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزه‌خواران برای فرمایشات شما تره خرد نمی‌کنند | پلیس با آنها برخورد کند | چه پاسخی در پیشگاه خدا دارید؟

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی کند چون این ممنوعیت ها از حداقل ضمانت اجرا هم برخوردار نیست.

به گزارش هم‌میهن، کوشکی در یادداشتی خطاب معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نوشت: روزه‌خواری و تظاهر به آن برای مکلفین حرام است.درماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی برای کسانی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، جرم‌انگاری و مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

اخیراً مردم روزه‌دار طی تماس‌های مکرر با وزارت کشور، درباره بی‌توجهی‌ به حرمت ماه رمضان اظهار گلایه و شکایت کرده اند.

رستوران‌ها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و اغذیه‌فروشی‌های داخل شهرها، مطلقاً اجازه فعالیت تا قبل از افطار را ندارند.برخی تصور کردند می‌توانند با پوشاندن شیشه‌ها و ایجاد استتار در داخل مکان‌ها ارائه خدمات داشته باشند! به هیچ عنوان چنین مجوزی وجود ندارد و اگر کسانی به اشتباه برداشت کردند که مجوزی در این زمینه دارند، فاقد اعتبار است.

حتی در شهرهای مسافرپذیر، عزیزان مسافر نباید در ملاءعام اقدام به روزه‌خواری کنند. دادستان کل کشور تاکید داشت که روزه‌خواری در ملاءعام، تحت هر شرایطی جرم است و تفاوتی ندارد که در ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه یا رستوران باشد و افراد نباید در این مکان‌ها به صورت علنی روزه‌خواری کنند.

هفته دوم ماه رمضان گذشت و در این مدت شاهد وسیع ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ ج.ا.ا بوده ایم و معاون وزیر کشور یادشان آمده معین کنند چه کاری مجاز و چه رفتاری مجرمانه است!

برادر ارجمند !

این فرمایشات باید یک هفته قبل از ماه رمضان بیان می شد!

به نظرتان هفته دوم ماه مبارک برای بیان این فرمایشات دیر نیست؟

البته می دانید و باید بدانید کدام زیرمجموعه شما قبل از ماه رمضان مجوز روزه خواری در رستورانها و ساندویچی ها و ...را صادر کرد !

چرا آن زمان مانع تصمیم غلط آن مجموعه نشدید؟

چرا وقتی شکایتهای مومنان روزه دار بالا گرفت به یاد حفظ حرمت ماه رمضان افتادید؟

احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی کند چون این ممنوعیت ها از حداقل ضمانت اجرا هم برخوردار نیست!

اطلاع دارید تا امروز چند نفر به جرم روزه خواری علنی توسط پلیس تحت تعقیب و برخورد قانونی قرار گرفته اند؟

اصلا نیروی انتظامی دغدغه و حساسیتی در این مورد دارد یا خیر؟

جناب معاون!

بر اساس قانون چه کسی و کدام دستگاه باید درباره عدم رعایت قانون در موضوع شیوع روزه خواری پاسخگو باشد؟

از نظر قانون مجری فرمایشات شما کیست؟

البته مقصر اصلی در آزاد شدن روزه خواری در ج.ا.ا، رؤسای قوای مجریه و قضائیه هستند چون :

دولت و زیرمجموعه های آن ( وزارت میراث ، وزارت کشور ، وزارت راه و...) برای ماه رمضان اهمیتی قائل نشده و برای حفظ حرمت این ماه و مقابله با روزه خواری اقدامی شایسته طراحی نکرده اند( در حالی که برای انجام سفرهای نوروزی و دهها امر کم اهمیت دیگر، برنامه ریزی و اقدامات متعددی را انجام داده اند!)

عدلیه هم (مانند سنوات قبل) اعتقاد و تمایلی به مجازات روزه خواران و برخورد قانونی با این جرم ندارد و بهترین گواه این مدعا عدم ارائه آمار وگزارش از سوی قوه قضائیه در این مورد است! (چون آقایان وقتی کاری کرده باشند حتما گزارش مفصلی می دهند!)

آقایان رئیسی و اژه ای!

آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عح) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در ج.ا.ا دارید؟

دیگر خبرها

  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • روزه‌خواران برای فرمایشات شما تره خرد نمی‌کنند | پلیس با آنها برخورد کند | چه پاسخی در پیشگاه خدا دارید؟
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم که بود؟
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟