Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:40:44 GMT

پرداختی معلمان خرید خدمات به روز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۸۷۲

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، اظهار امیدواری کرد پرداختی معلمان خرید خدمات نیز مانند معلمان حق التدریس و سرباز معلمان به روز شود.

به گزارش مهر، علی الهیار ترکمن، بار دیگر با تاکید بر اینکه تلاش این معاونت این است که نشان دهد بنا به چه دلایلی آموزش و پرورش باید از قوانین عام کشوری خارج شود و قوانین خاص خود را در امور استخدامی و پرداختی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. داشته باشد، گفت: برای اتفاق افتادن چنین رویدادی باید مجلس آن را بپذیرد که آموزش و پرورش نیز باید مانند وزارت علوم باید قوانین اداری و مالی خاص داشته باشد. ما پیش نویس طرح خود را در این خصوص تا اردیبهشت ماه آماده می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان مشکلات مدارس در معافیت از پرداخت قبوض برق پابرجاست، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی قانونی گذاشت تا مدارس از پرداخت هزینه آب و برق و گاز معاف شوند. البته این معافیت سقف مشخص دارد. وزارت نیرو همچنان در این موضوع مقاومت می کند اما دو بخش دیگر معافیتشان عملیاتی شده است.

الهیار ترکمن همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه بحث خرید خدمات در حالی امسال در لایجه بودجه مورد تاکید قرار گرفته که معلمات خرید خدمات همچنان از سال های گذشته معوقات دارند، اظهار کرد: همانطور که بارها اعلام شده است در حال حاضر نیز ۳۳۰ هزار دانش آموز مناطق مختلف از این طرح بهره می برند. در این طرح قرار نیست والدین پول و هزینه ای برای تحصیل فرزندانشان هزینه کنند. همانطور که می دانید در سال های گذشته ما در لایحه بودجه ردیف مشخصی برای پرداخت حقوق معلمان این طرح نداشتیم و برای همین هم پرداختی ها با معوقات همراه شد و ما شرمنده این معلمان شدیم. امسال برای خرید خدمات ردیف مستقل در بودجه ایجاد شده است و هر تخصیصی برای این ردیف اختصاص پیدا کند ما ابتدا معوقات را پرداخت می کنیم.

وی درباره معوقات بخش نیروهای حق التدریس و سرباز معلمان نیز گفت: حقوق معلمان حق التدریس و سرباز معلمان به روز شده و ماهانه انجام می شود. امیدورایم حقوق معلمان خرید خدمات نیز به روز شود.

الهیار ترکمن درباره حقوق سرباز معلمان و کم بودن آن نیز گفت: ما در حقوق آنها دخالیتی نداریم و جدول را از ستاد کل نیروهای مسلح می گیریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آموزش و پرورش سرباز معلم معلمان حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین عکس های تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ این تصادف رخ به رخ   ساعت ۸:۲۰ صبح امروز در کیلومتر ۴۰ جاده جندق - معلمان رخ داد و منجر به آتش گرفتن دو خودرو و انحراف از جاده یکی از پژو‌ها شد.
در این حادثه ۹ نفر از سرنشینان دو خودرو جان باختند و یک پسر بچه حدود ۵ساله مصدوم شد.

دیگر خبرها

  • اسماعیلی : حداقل امتیاز یک و یک دهم برای معلمان خرید خدمات در نظر گرفته خواهد شد/ آزمون داخلی برای جذب معلمان خرید خدمت برگزار خواهد شد+ فیلم
  • فیلم| پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد
  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • نخستین عکس های تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • مبالغ پرداختی عجیب به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما