Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ تاکنون تعداد ۶۵۵۷ درخواست در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات توسط مردم ثبت شده که از این تعداد 166 درخواست مربوط به استانداری هرمزگان بوده است.

دریافت این تعداد درخواست از استانداری هرمزگان نشان دهنده فرهنگ مطالبه گری مردم هرمزگان و علاقه آنها به شفافیت امور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداری هرمزگان نیز ضمن قدردانی از مردم به جهت مطرح نمودن این درخواست ها و سوالات، به تمامی آنها با اهتمامی ویژه پاسخ داده است.

استانداری هرمزگان با ایجاد بستر مناسب جهت ارائه و دریافت سوالات مردمی در حوزه دسترسی آزاد به اطلاعات و پاسخگویی به تمامی درخواست ها در این حوزه، توانست رتبه برتر کشور را در این عرصه به دست آورد.

ایجاد فضای پاسخگویی شفاف به مردم و آگاهی یافتن اقشار مختلف از اطلاعات مورد نیاز، می تواند موجبات رشد و پیشرفت بیشتر استان هرمزگان را فراهم سازد و استانداری هرمزگان با قوت در این مسیر گام برخواهد داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد اطلاعات هرمزگان استانداری پاسخگویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از دو هزار و ۴۲۸ درخواست واصله از سوی متقاضیان و از طریق سامانه الکترونیکی به دبیرخانه مشاغل سخت و زیان آور (مستقر در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی) خبر داد و گفت:درخواست‌های مذکور در قالب دو هزار و  ۹۱۵ کارگاه و پنج هزار و ۱۵۷ عنوان شغلی بوده که در مجموع پس از انجام فرایند اداری مربوطه، تعداد دو هزار و ۴۱۳ درخواست در ۱۱۰ جلسه کمیته بدوی و تجدیدنظر استانی طرح و بررسی شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشدی ۱۴۱ است.

اشرفی افزود: در کمیته‌های مذکور پنج هزار و  ۹۷ عنوان شغلی مورد بررسی، تشخیص و تطبیق قرار گرفته
که در نهایت سه هزار و  ۹۴۴ عنوان شغلی مورد تقاضا از سوی کمیته‌ها به عنوان مشاغل سخت و زیان آور مورد تایید قرار گرفته است.

به گفته وی در حال حاضر و مطابق با قانون بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور و آیین نامه اجرایی مربوطه، کار‌های سخت و زیان آور به کار‌هایی اطلاق می‌شود که در آنها عوامل زیان آور فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و بیولوژیکی محیط کار غیر استاندارد بوده و در اثر اشتغال کارگر، تنشی به مراتب بالاتر از ظرفیت‌های جسمی و روانی در وی ایجاد می‌شود که نتیجه آن بیماری شغلی و عوارض ناشی از آن است.

وی گفت: مشاغل تایید شده از سوی کمیته‌های استانی در دو گروه الف و ب قرار می‌گیرند که مشاغل گروه الف مشاغلی هستند که می‌توان با اتخاذ تمهیدات فنی، مهندسی و بهداشتی و ایمنی در محیط کار، صفت سخت و زیان آوری شغل را حذف داد و مشاغلی گروه ب نیز مشاغلی هستند که ماهیتاً سخت و زیان آور بوده و با بکارگیری تمهیدات فنی، مهندسی و ایمنی صفت سخت و زیان آور بودن شغل کاهش یافته ولی کماکان سخت و زیان آور بودن آنها حفظ می‌ شود.

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران