Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت شنای مهاباد گفت: “شاهو محمدی” شناگر سندرم داونی مهابادی قهرمان رقابت های استعدادیابی کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامبیز عثمانی آذر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان این که شناگر معلول مهابادی قهرمان رقابتهای استعدادیابی کشور شد، اظهار داشت: شاهو محمدی، شناگر کم توان ذهنی این شهرستان در نخستین دوره مسابقات استعدادیابی کشور مقام نخست را کسب کرد و به نشان طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، خاطر نشان کرد: این ورزشکار که رکورددار شنای معلولان کشور است در رشته ۵۰ متر کرال سینه در زمان ۴۵ ثانیه و در رشته ۵۰ مترپروانه در زمان ۴۸ ثانیه توانست زودتر از سایر حریفان خود به خط پایان برسد.

رئیس هیئت شنای مهاباد با اشاره به این که، این ورزشکار کم توان ذهنی در ماه گذشته رکورد استقامت ایران را شکست و در یک ساعت دو هزار و ۴۸۳ متر را شنا کرد، افزود: این مسابقات با حضور ۷۰ ورزشکار شامل معلولان سندروم، اوتیسم و کم توان ذهنی به میزبانی تهران برگزار شد.

وی، بیان کرد: شاهو محمدی شناگر معلول این شهرستان ۱۲ آذر ماه همزمان با سوم دسامبر روز جهانی معلولان، شعار «معلولیت محدودیت نیست» را در عمل نشان داد و رکورد جامعه معلولین ایران را در بخش شنای استقامت شکست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده هادی چوپان به خط و نشان کشیدن لانسفورد، قهرمان مسترالمپیا (فیلم)

منبع: فرادید

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تالو و ووشو برای اولین بار با دو کاندیدا در برترین‌های ایران + ویدیو
  • پاسخ کوبنده هادی چوپان به خط و نشان کشیدن لانسفورد، قهرمان مسترالمپیا (فیلم)
  • هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • توزیع ۱۸۰۰ سما کارت بین توان‌خواهان بهزیستی استان بوشهر
  • اجرای طرح نیابت در مرکز نگهداری از معلولان کم توان ذهنی در قم 
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر