Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردبیر روزنامه پیروزی بابت طرح جلد این روزنامه در روز دوشنبه از وینفرد شفر و استقلالی‌ها عذرخواهی کرد. آفتاب‌‌نیوز : امیرحسین ناصری سردبیر روزنامه پیروزی به خاطر طرح جلد این روزنامه در روز دوشنبه از وینفرد شفر و استقلالی‌ها عذرخواهی کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی در صفحه شخصی اش نوشت: صفحه اول دوشنبه ۲۴ دی ماه ما در روزنامه پیروزی جنجالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته انتظار داشتم که گزارش ما جنجالی باشد که خب نشد. به جای آن تصویر گزارش جو روانی برای ما ایجاد کرد. اما در مورد این صفحه:
اول: امروز یعنی سه شنبه هم در روزنامه توضیح و پوزش منتشر کردیم که نگاه ما یک کری هواداری بود. ما با مربی خودمان هم تصویرسازی کرده بودیم. جلد برانکو با سبیل های مختلف پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان یادتان هست؟ کسی هم نرفت سراغ اینکه مثلا سبیل جان بولتون را گذاشته بودیم یا یک فرد دیگر را. با این حال تاکید کردیم که اگر موجبات کدورت را پدید آورده‌ایم عذر می‌خواهیم.
دوم: اگر کری می.خوانیم باید تحمل کری هم داشته باشیم. به دوستانم در روزنامه تاکید کردم کامنت پست روزنامه دوشنبه را نبندند تا دوستان استقلالی هم نظراتشان را منتشر کنند. در همین پیج خودم هم کامنتی را حذف نکردم.
سوم: جالب اینجا بود که دوستانمان در روزنامه استقلال جوان و سایر دوستان استقلالی نویس‌مان تماس گرفتند و در کنارمان بودند زیرا هر دو می‌دانیم که کری می‌خوانیم اما ربطی به دوستی‌هایمان ندارد. از آنان تشکر ویژه دارم.

منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روزنامه پیروزی استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها