Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود: رضا یزدانی پس از مدت ها دوری از کشتی انگیزه بسیار خوبی برای بازگشت داشت به طوری که در اردوهای تیم ملی آنچنان منظم، منسجم، با روحیه و هدفمند تمرین می کند که واقعاً همه را تحت تاثیر قرار داده است، در همین راستا نیز قصد داریم او را در یک میدان بین المللی که جام دانکلوف بلغارستان باشد مورد ارزیابی فنی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده 2 مدال نقره جهان با اشاره به رقابت های جام جهان پهلوان تختی تصریح کرد: به غیر ازحسن رحیمی، حسن یزدانی، علیرضا کریمی، رضا یزدانی، کمیل قاسمی و پرویز هادی سایر آزادکاران اگر برنامه ای برای اثبات خود به کادر فنی دارند باید در رقابت های جام تختی کشتی بگیرند.

وی افزود: فکر می کنم یکی از اتفاقات خوب در کشتی، همین جدال مدعیان داخلی در جام تختی باشد که در واقع حتی می توان از آن به عنوان یک مرحله دیگر از انتخابی تیم ملی نیز یاد کرد، البته امیدورایم با حضور کشتی گیران خارجی نامدار بَر جذابیت این تورنمنت اضافه شود.

دارنده 2 مدال برنز جهان تاکید کرد: به طور حتم طی هماهنگی که با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ صورت می گیرد از نفرات شرکت کننده در رقابت های جام جهان پهلوان تختی نمونه‌گیری دوپینگ انجام خواهد شد.

مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز (چهارشنبه) برای شرکت در جام بین‌المللی تختی که روز‌های ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود آغاز می‌شود.

آزادکاران تا زمان حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین (۳ تا ۸ اردیبهشت ماه) چند مرحله اردو و شرکت در تورنمنت بین‌المللی جام دانکلوف بلغارستان (۹ تا ۱۲ اسفندماه) به عنوان یکی از تورنمنت‌های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه دارند.

بیشتر بخوانید:

رضایی: برای بها دادن به پشتوانه‌ها در جام جهانی شرکت می‌کنیم/ مشکل مالی نداریم

نظارت محمد بنا بَر کشتی فرنگی جام تختی/ قضاوت ۱۱ داور ایرانی در کرمانشاه

انتهای پیام/

صحبت های غلامرضا محمدی درباره آخرین برنامه های تیم ملی کشتی آزاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو

تا امروز از ۶ نفری که می‌توانند در مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور پیدا کنند چهار ملی‌پوش کشورمان مشخص شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی المپیک 2024 روزهای 15 تا 21 مرداد ماه در پاریس برگزار خواهد شد. تیم ملی کشتی آزاد ایران با رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در اولین گزینشی المپیک که مسابقات جهانی 2023 بلگراد بود، صاحب سهمیه المپیک شد.

یونس امامی در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم نیز در پیکارهای گزینشی آسیایی به سهمیه المپیک رسیدند و حالا فقط در 57 کیلوگرم باید به دنبال کسب سهمیه المپیک در گزینشی جهانی که از 19 تا 21 اردیبهشت در ترکیه برگزار می‌شود، باشیم.

رحمان عموزاد و امیرحسین زارع اولین نفراتی بودند که حضورشان را در المپیک پاریس به عنوان ملی‌پوشان دو وزن 65 و 125 کیلوگرم قطعی کردند. عموزاد با غلبه بر عباس ابراهیم‌زاده در تورنمنت زاگرب و زارع نیز با پیشی گرفتن بر امیررضا معصومی در همین تورنمنت، صاحب دوبنده المپیکی تیم ملی شدند.

با موفقیت امامی و آذرپیرا در گزینشی آسیایی، آنها را باید سومین و چهارمین ملی‌پوشانی دانست که بلیت‌شان برای حضور در فرانسه رزرو شده است.

در 57 کیلوگرم باید همچنان منتظر مسابقات گزینشی جهانی بود و دید علیرضا سرلک می‌تواند سهمیه المپیک بگیرد که اگر این اتفاق رخ دهد، او هم احتمالاً خودش ملی‌پوش وزن اول ایران در المپیک خواهد شد و در 86 کیلوگرم نیز همه چیز منوط به بازگشت حسن یزدانی به شرایط مسابقه است تا با رقبای خود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی رقابت کند. فعلاً که بحث کشتی انتخابی بین یزدانی و قاسم‌پور مطرح است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد
  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد