Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله مهر: سید شهاب‌الدین واجدی عکاس خبری در اینستاگرام خود از بازداشت مرضیه هاشمی مجری آمریکایی-ایرانی شبکه پرس‌تی‌وی خبر داده و متنی را از قول نزدیکان او منتشر کرده است. در این متن آمده است:

«با سلام و عرض احترام؛ به اطلاع می‌رساند که خانم مرضیه هاشمی که برای دیدار خانواده و برادر بیمار خود به آمریکا رفته بودند، به دلایل نامعلومی توسط پلیس آمریکا توقیف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرایط توقیف ایشان به شرح زیر است:

۱. هیچ گونه دلیلی برای دستگیری به ایشان و بستگانشان داده نشده است.

۲. دست‌ها و پاهای ایشان را زنجیر بسته و در محل عمومی زندان نگه داشته اند.

۳. در اولین مکان زندان روسری از سر ایشان باز کرده و عکس بدون حجاب از ایشان گرفته اند.

۴. در مکان کنونی تنها لباسی که به ایشان داده شده، تی‌شرت آستین کوتاه بوده که وی با یک تی شرت اضافه سرخود را پوشانده و دستهایشان پوشش ندارد.

۵. تنها غذایی که در اختیار ایشان گذاشتند گوشت خوک بوده که ایشان از خوردن آن اجتناب کرده و درخواست نان خالی بدون تماس با گوشت کرده، که به ایشان داده نشده و از دو روز پیش ایشان تنها یک بسته بیسکویت خورده اند.

۶. به مدّت دو روز هیچ خبری از ایشان به خانواده شان داده نشد و بالاخره پس از گذشت دو روز توانسته با دختر خود صحبت کرده و این اطّلاعات را شخصا به ایشان بدهد.

مهمتر از همه اینکه هیچ گونه دلیلی برای دستگیری به ایشان داده نشده ولی مانند جنایتکاران در غل و زنجیر و محروم از پوشش کامل اسلامی بسر می‌برند. هم اکنون گروهی از خانواده و دوستان در حال تلاش برای حل این مساله و کمک به ایشان در این شرایط هستند.

از شما تقاضا داریم:

۱. از پخش هر خبری غیر از این خبر و آنچه از رسانه‌های رسمی همچون صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود بپرهیزید.

۲. با استفاده از هشتگ‌های زیر (فقط و فقط این دو هشتگ) و عکس‌های ارایه شده از ایشان، این خبر را به انگلیسی و فارسی در تمامی رسانه‌های جمعی به اشتراک حداکثری بگذارید. #مرضیه_هاشمی_را_آزاد_کنید #FreeMarziehHashemi  #Pray4MarziehHashemi»

کد خبر 4514482

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا پرس تی وی پلیس آمریکا مرضیه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل

رسانه‌ها از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه ییل آمریکا خبر دادند؛ امری که خبرگزاری آمریکایی آکسیوس آن را تازه‌ترین نشانه سرکوب دانشگاه‌ها علیه تظاهرکنندگان حامی فلسطین دانست.

بیش از ۲۵۰ دانشجوی این دانشگاه از روز جمعه قرار برگزاری تجمع در محوطه دانشگاه و برپایی چادر را گذاشته بودند و مسئولان دانشگاه هم اعلام کرده بودند که با این کار مخالفت خواهند کرد.

به گزارش آکسیوس، پلیس آمریکا از ساعات اولیه صبح امروز راه‌های منتهی به محوطه دانشگاه را مسدود کرد و از ورود دانشجویان به محل برگزاری تجمع جلوگیری کرد. به اعلام پلیس دانشگاه، ۴۵ تا ۴۵ دانشجو به دلیل عبور از موانع تعبیه‌شده و ورد به محوطه تجمع، بازداشت شدند.

حاضرات در این تظاهرات فریاد زدند که «خون اعراب بی‌ارزش نیست و ما صدای شهدا خواهیم بود.»

گزارش‌های منتشرشده در شبکه‌های مجازی نشان از آن دارد که با وجود مداخله پلیس و بازداشت چندین دانشجو، دانشجویان حامی فلسطین در بخش دیگری از محوطه دانشگاه چادر زده و تجمع اعتراضی خود را ادامه دادند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک