Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علیرضا کُمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: در مراسمی از ده نفر از برترین‌های سومین جشنواره حفظ چهل حدیث رضوی در قشم تجلیل شد.

وی افزود: منصور گل محمدی از یزد، لیلا بالود و زهرا رنجبری هر دو از هرمزگان، ام لیلا طاهری از جزیره قشم و محمود جهاندیده از استان اردبیل نفرات برتر این جشنواره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: حسن رئیسای، زهرا تیموری، فرشته معتمدی، فاطمه تیموری و سجاد رئیسیان از استان اصفهان نیز نفرات برترسومین جشنواره حفظ چهل حدیث رضوی شدند.

کمساری گفت: در مرحله نخست این مسابقات، بیش از هزار و ششصد نفر شرکت کردند که از این شمار ۵۰ نفر به مرحله دوم راه یافتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: شرکت کنندگان در مرحله دوم از ١٢ استان کشور، بیست و چهارم دی ماه در آزمون کتبی با هم رقابت کردند.

جشنواره ملی حفظ چهل حدیث رضوی از برنامه‌های فرهنگی، هنری بین المللی امام رضا (ع) است که برای سومین سال پی در پی در قشم برگزار شده است.
انتهای پیام/ز


تجلیل از برگزیدگان جشنواره حفظ چهل حدیث رضوی در قشم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفسیر قرآن ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،شهردار کوهسرخ در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ریواس یکی از محصولات ویژه شهرستان کوهسرخ است، گفت: بهترین ریواس کشور در کوهسرخ تولید می‌شود.

محمد امین افزود: بر اساس آنچه در کتب آمده وجه تسمیه شهر ریوش تغییر یافته کلمه ریواس است که الف آن حذف و سین به شین تبدیل شده است «ریواس، ریوش».

وی گفت: تلاش می‌شود امسال چند جشنواره دیگر از جمله گیلاس و آلبالو و سایر محصولات را برگزار کنیم، همچنین پیگیر هستیم که جشنواره ریواس به نام کوهسرخ ثبت ملی شود.

شهردار کوهسرخ افزود: خوشبختانه امروز استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شد به طوری که میزبان میهمانانی از شهر‌های مختلف خراسان رضوی بودیم.

وی گفت: شهرستان کوهسرخ و شهر ریوش قابلیت‌ها و پتانسیل‌های متنوعی از نظر گردشگری، صنایع‌دستی، معادن و برخی محصولات بومی و محلی دارد که باید به خوبی معرفی شوند.

امین با اشاره به اینکه هر ساله استقبال از این جشنواره بیشتر می‌شود، افزود: شهرستان کوهسرخ که از آن به عنوان بهشت گمشده خراسان رضوی نام برده می‌شود همچنان نیاز به معرفی و شناساندن به تمام نقاط کشور دارد.

وی گفت: کشاورزان کوهنورد در این جشنواره محصول ریواس و سبزی‌های بومی را از صبح زود جمع‌آوری و بدون واسطه و تازه همین امروز به دست مصرف کننده رساندند.

در حاشیه برپایی این جشنواره نمایشگاهی در چندین غرفه شامل صنایع‌دستی و انواع محصولات و غذا‌های محلی شامل ریواس و فرآورده‌های آن، سبزی‌های بومی، عرقیجات، عسل بهاره، لبنیات، انواع آش محلی، چون کوریا و رشته و انواع تافتون و کلوچه که همگی محصول و دسترنج مردمان کوهسرخ است به شرکت کنندگان و میهمانان عرضه و فروخته شد.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • تیم‌های برگزیده هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران معرفی شدند
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی