Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی علیمردانی سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه امسال ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌های روستایی استان تخصیص یافت ، گفت: تاکنون از ۴۲۴ کیلومتر راه روستایی ، آسفالت و به بهره برداری رسیده است و ۸۷ کیلومتر دیگر نیز به محض مساعد شدن هوا، آسفالت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اجرای طرح‌های راه استان ۴۶ میلیارد تومان تصویب شد که حدود ۴۰ میلیارد آن برای راهسازی در مناطق روستایی هزینه خواهد شد.

علیمردانی گفت: هم اکنون ۷۵ طرح راهسازی در مناطق روستایی استان در قالب ۶۶ قرارداد به طول ۷۲۰ کیلومتر در حال اجرامی باشد.

وی اظهار کرد: برای ایمنی جاده‌های در حال ساخت استان شامل نصب حفاظ، نیوجرسی، گاردریل، خط کشی و تابلو علائم بیش از ۱۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.

گفتنی است: طول راه‌های روستایی خراسان شمالی چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است.

انتهای پیام / ب 

اختصاص اعتبار به راه‌های روستایی خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرسازی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد

علی حسین افراخته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت با اشاره به مناسبت دهه تاسیس بنیاد مسکن گفت: این میزان اعتبار در قالب طرح‌های هادی، بازسازی و بهسازی، ساخت پل، سنگفرش، جدول گذاری، بیس ریزی و آسفالت هزینه شد.

وی بیان کرد: ۱۱۲ هزار مترمربع از معابر روستایی باشت پارسال با ۲ هزار تن قیر رایگان آسفالت شد.

وی تصریح کرد: زیر سازی و آسفالت ۱۹ روستا در مناطق مختلف این شهرستان در سال گذشته انجام شده است.

افراخته ابراز کرد: این روستا‌ها شامل پزین، کوشک ظفری، چهار راه گشین، سرابیز، ده کهنه، ده بزرگ، نارک موسی، سلطان آباد و... است که آسفالت این میزان معابر با ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: معابر ۳۰ درصد از روستا‌های شهرستان باشت نیاز به زیر سازی و آسفالت دارد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی آسفالت معابر مناطق روستایی باشت براساس یک تفاهم نامه با مشارکت فرمانداری، دهیاری ها، بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شد.

افراخته ادامه داد: اجرای سنگ فرش، دیوار حایل، ساخت پل، کانال هدایت سیلاب و زیر سازی و بیس و آسفالت و احداث پارک از مهمترین اقدامات انجام شده در این مدت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: همچنین در این مدت، کار تهیه و بازنگری طرح هادی ۱۵ روستای این شهرستان انجام شده است.

افراخته با بیان اینکه کار بازنگری روستا‌هایی که افق ۱۰ ساله طرح آنها به اتمام رسیده انجام شده تصریح کرد: در راستای فعالیت‌های زیرساختی و توسعه کالبدی روستا‌ها کار بازنگری طرح‌های هادی روستایی جزو اولویت‌های نخست است.

وی تاکید کرد: طرح‌های هادی در قالب بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استاندارد‌های زندگی، توسعه خدمات‌رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان این مناطق اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ۷۰ درصد ظرفیت سدهای خراسان شمالی خالی است
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • زندگی آرام عشایری جای خود را به زندگی روستایی و شهری می دهد!
  • بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی دارای سه فرزند و بیشتر
  • آسفالت و روکش ۲۴۴ کیلومتر از راه های روستایی گیلان
  • آسفالت و لکه گیری ۵۴۷ کیلومتر از جاده‌های استان بوشهر