Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد باقر پور متقی با اشاره به آمادگی بالای تیم برای اعزام عنوان کرد:به دلیل تاخیر در برگزاری این تورنمنت که ابتدا قرار بود در دی ماه انجام شود، زمان بیشتری برای انجام تمرینات تیم به وجود آمد تا بتوانیم اردوی آماده سازی را در مدت بیشتری سپری کنیم.

وی همچنین افزود: با توجه به تمرینات خوبی که داشته ایم با قدرت در مسابقات شرکت میکنیم و با هدف قهرمانی در این تورنمنت حاضر خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فول کیک بوکسینگ به حضور احتمالی شش کشور در قالب یازده وزن در این مسابقات اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مسابقات در کشور ترکیه برگزار می شود اطلاع دقیقی از کیفیت و روند برگزاری تورنمنت نداریم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تعداد تیم های ترکیه ای و تعداد بازیکنان کشور میزبان تا یک هفته قبل از برگزاری مسابقات مشخص می شود.

مسئول سبک فول کیک بوکسینگ استان به مهم ترین مقامات کسب شده توسط این تیم اشاره کرد و یادآور شد: در مسابقات خلیج فارس کشور و فستیوال جام شهدا توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و همچنین نه نفر از بازیکنان تیم در مسابقات بین المللی کشور آذربایجان و شش نفر از بازیکنان در مسابقات بین المللی کشور گرجستان صاحب عنوان قهرمانی شدند.

استاد متقی ضمن قدردانی از حمایت نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)و همچنین پیگیری های مدیرکل اداره ورزش و جوانان از مسئولین خواست، نگاه ویژه ای به ورزش استان داشته باشند تا بتوانند در ایجاد انگیزه در ورزشکاران و بالا بردن سطح کیفیت ورزش استان نقش بسزایی داشته باشند.

استاد متقی در پایان از مردم خواست با دعای خیر خود،بازیکنان را بدرقه کنند تا این تیم بتواند با کسب مقام قهرمانی افتخار دیگری برای استان قم کسب کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم بسیج ترکیه قم وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا