Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@14:33:12 GMT

مسئولین با تمام قوا در دهه فجر بدرخشند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۴۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام محمدرضا محمدی دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: مسئولین در ایام دهه فجر تسهیلات ویژه ای را برای مردم در نظر بگیرند مانند شهرداری که خدمات خاصی را میتواند و ارائه میکند.

وی با گلایه از حضور کمرنگ مسئولین در بین مردم بیان کرد: میز خدمت پیشنهادی است که میتواند موثر باشد و هفته ای یکبار در یک اداره برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: امروز جامعه ما نیاز به متولی امر به معروف و نهی از منکر دارد و جای خالی این وزراتخانه احساس می شود چرا که گناه مانند ویروس خطرناکی است که باید کنترل شود.

وی با اشاره به آیات و روایات گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک مسئولیت حکومتی است و مسئولین چهار ماموریتی که مشروعیت به مسئولیت آنها میدهد اقامه نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه طبس با اشاره به ایام دهه فاطمیه گفت: پیشنهاد می کنم برای امر به معروف و نهی از منکر در این چند روز گروه های 4 یا 5 نفره در ساعات پر جمعیت شهر با لباس مخصوص یا آرم و نشان داری در شهر حضور داشته باشند که زیبایی معنوی نیز در شهر ایجاد شود.

وی با انتقاد برخی شایعات در خصوص مشاور شخصی گفت: من مشاور رسمی ندارم اما با همه مشورت می کنم و آنچه میگویم از خود مردم و جامعه است.

حجت الاسلام محمدی از حضور برخی افراد سیاسی در طبس انتقاد کرد و گفت: فردی که محکوم جریانی بود ورودش به طبس مناسب نبود و برخی از مردم گله مندی داشتند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نور که به همت نیروی انتظامی در حال اجراست، مایه قوت قلب و امید مردم به ویژه مؤمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: مردم توقع داشتند با مظاهر بی عفتی و بی حیایی و اینکه بعضاً در کوچه‌ها و خیابان‌ها عده‌ای بسیار هنجارشکنانه رفت و آمد می‌کنند برخورد شود.

وی تصریح کرد: این طرح ثابت کرد که نظام قصد دارد بسیار با تدبیر و حکیمانه این برخورد را انجام دهد اما قوای سه گانه باید در اسرع وقت یک قانون دقیق و کامل در حوزه عفاف و حجاب تصویب و اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق مطرح کرد: اجرای طرح نور به صورت موقتی است تا آن قانون موردنیاز تصویب و اجرا شود و به نظر می‌رسد که تمام نهادهای فرهنگی در این امر در حال کمک هستند.

وی با بیان اینکه هجمه بسیاری از سوی دشمن وارد می‌شود اما نهادهای فرهنگی نیز با تمام توان در حال فعالیت هستند، گفت: با این کار خط ما از دشمن به ویژه مواجب بگیران که مأمور ایجاد ابتذال در ایران هستند جدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان در این عرصه هم سیلی محکمی از مردم خواهند خورد و این ملت با اتکا به فرهنگ ایرانی و اسلامی خود پاسخ هجمه‌های فرهنگی ابتذال را خواهند داد.

کد خبر 6088415

دیگر خبرها

  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد