Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این سانحه رانندگی جاده ای شب گذشته(سه شنبه) بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون، یک سواری پراید و و یک خودروی پیکان وانت در محور قدیم ساوه - همدان رخ داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: پس از اطلاع رسانی حادثه به اورژانس ساوه، بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس پایگاه های غرق آباد و نوبران برای کمک به مصدومان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این حادثه رانندگی جاده ای خوشبختانه تلفاتی به دنبال نداشت، اما بر اثر آن پنج تن از سرنشینان خودروها دچار مصدومیت شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه خاطرنشان ساخت: مصدومان این سانحه پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید مدرس ساوه انتقال یافتند.

کد خبر 4514477

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند

دیگر خبرها

  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود