Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‎الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به حادثه سقوط هواپيما گفت: امیدواریم مسئولان و مدیران مربوطه بتوانند با بررسى منشاء این حوادث اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا کمتر شاهد چنین حوادثى باشیم.

به گزارش گروه حقوقى و قضایى خبرگزارى میزان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظرى، دادستان کل کشور در همایش تخصصى معاونین و روساى اداره‌هاى مبارزه با سرقت پلیس آگاهى استان هاى سراسر کشور بیان کرد: در ارتباط با حادثه اى که دو روز قبل اتفاق افتاد و تعدادى از سربازان نظام جمهورى اسلامى و افسران عزیز نیروهوایى در حادثه هواپیما در راه کشور و مردم عزیز از دست دادند به محضر نورانى فرماندهى معظم کل قوا و خانواده هاى ایشان تسلیت عرض میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وى ادامه داد: امیدواریم مسئولان و مدیران مربوطه بتوانند با بررسى منشاء این حوادث اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا کمتر شاهد چنین حوادثى باشیم.


خبر در حال تکمیل است....

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور منتظری سقوط هواپیما پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا موسوم به پنتاگون اعلام کرده است که ما نمی‌خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم، اما اقدامات لازم را برای حفاظت از اسرائیل انجام خواهیم داد.

سخنگوی پنتاگون همچنین افزود که ما در تلاش هستیم تا از یک جنگ همه جانبه در خاورمیانه جلوگیری کنیم.

همزمان، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در سخنانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است جنگی منطقه‌ای به راه بیاندازد.

اردوغان افزود: نتانیاهو و سرکردگان اسرائیل به تنهایی مسؤول تنش اخیر در خاورمیانه هستند. نتانیاهو تلاش می‌کند برای باقی‌ماندن در مقام نخست‌وزیری جنگ را به درازا بکشاند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق اقدام اخیر اسرائیل بود، اما کشورهایی که در این رابطه سکوت اختیار کردند، به حمایت از اسرائیل شتافتند.

اردوغان ادامه داد: ما اجازه نداده‌ایم هیچ تجهیزاتی که امکان استفاده در زمینه نظامی را داشته باشد به اسرائیل فروخته شود. موضع ما در قبال حمله اسرائیل به نوار غزه ثابت است.

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی با اشاره به تعمیق انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی هشدار داد که همکاری با آمریکا و دیگر متحدان این رژیم در صورت عدم تغییر سیاست‌های کابینه اسرائیل امکان‌پذیر نخواهد بود و این روند چهره تل‌آویو را در دنیا مخدوش می‌کند.

این گزارش با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر در یک انزوای بین‌المللی به سر می‌برد، تاکید کرد که این انزوا، در صورتی که اسرائیل سیاست‌های خود را به صورت ریشه‌ای تغییر ندهد، به پایان نخواهد رسید.

عوزی برعام وزیر اسبق امور داخلی و عضو سابق کنیست رژیم صهیونیستی در مقاله خود در این روزنامه به همکاری آمریکا و متحدان این رژیم با تل‌آویو اشاره و تاکید کرد که این همکاری دائمی نیست و تنها در مواقع بحران ایجاد می‌شود. اسرائیل نمی‌تواند خود را فریب داده و تصور کند که همیشه می‌تواند روی این همکاری‌ها حساب کند، اسرائیل به سرعت در حال از دست دادن اعتبار بین‌المللی خود در جهان است.

هاآرتص به تحریم‌های بین المللی عربی علیه رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد که این موضوع باعث شده بسیاری از شرکت‌های مهم بین‌المللی روابط خود با تل‌آویو را قطع کنند.

به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی در تعامل با دیگر مشکلات و چالش‌ها از جمله حماس و اسرای اسرائیلی و حزب الله لبنان، موضوع انزوا را موقت و غیر ریشه‌ای می‌دانند، اما این در حالی است که انزوای اسرائیل باعث تحریم اساسی آن شده و بنا بر نظر تحریم کنندگان، هر کالایی که به اسرائیل تعلق داشته باشد، نامشروع است؛ چرا که به سرکوبگری‌ها و نژادپرستی اسرائیل کمک می‌کند.

این روزنامه می‌افزاید که تل‌آویو علاوه بر مواجه شدن با این انزوای عمیق، در تقابل با یک ائتلاف استراتژیک قرار دارد و برای ورود به جنگ نیازمند اظهارات تنش‌آفرین برخی «غارنشینان سیاسی» نظیر بتسلئیل اسموتریچ وزیر امور مالی و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی نیست.

کد خبر 6080422

دیگر خبرها

  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • ۵۰ جان باخته در حوادث ترافیکی چهار روز گذشته
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو