Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام مبلغ به مساجد و حسینیه های کشوردر آ‌ستانه دهه فجر انقلاب و ایام فاطمیه خبر داد.

حجت الاسلام «یحیی کمال» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از اعزام مبلغ همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و فاطمیه خبر داد و گفت:با توجه به اینکه جشن های چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه متقارن شده است، به همین جهت امسال ثبت نام برای اعزام مبلغ تبلیغی دهه فجر و ایام فاطمیه را دستور کار قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای اعزام  مبلغ تبلیغی به مساجد،حسینیه ها از اول تا دهم بهمن ماه صورت می گیرد،اظهار کرد: پاسخ به شبهات و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و مدارس،مقابله با آسیب های اجتماعی و طلاق، سبک زندگی اسلامی و فاطمی،تبیین الگوی مصرف کالای فرهنگی همانند کتاب،شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای از سوی کارشناسان صاحب نظر و روان شناس در این حوزه صورت می گیرد.

 

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: به منظور تبیین مباحث مطرح شده در ایام تبلیغ، نشستی نیز برای نخبگان تبلیغی و تخصصی برگزار و دستاوردهای و توانمندهای انقلاب اسلامی به منظور ارایه به مردم برای آنها بیان خواهد شد.

 

 کمال با اشاره به اهتمام و رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای ترویج سبک زندگی اسلامی میان جوانان تاکید کرد: با توجه به اینکه حضور جوانان در مساجد در این ایام نسبت به دیگر ایام بیشتر است به همین جهت تاکید شده است که مبلغان ترویج سبک زندگی فاطمی را مورد اهتمام قرار دهند. ضمن اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه تلاش می کند، با ایجاد بسترهای مناسب جهت رشد کمی و کیفی اعزام مبلغان، اهتمام ویژه‌ای درباره اعزام مبلغان به مناطق محروم نیز دارد.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان سفر رئیس جمهور شورای عالی انقلاب فرهنگی سقوط هواپیما تودیع و معارفه روز پرستار خبرگزاری شبستان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان افتتاح پروژه دهه فجر مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن

به گزارش خبرنگار مهر، حسین غلامی ظهر چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام نیک بین نماینده شهرستان بردسکن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۴ هزار نفر در معادن بردسکن از جمله در معادن طلا، مس و آهن در شهرستان اشتغال به کار دارند که تلاش ما در این حوزه پیگیری مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری و نیز بر پرونده زدایی در دعاوی کارگر و کارفرما قرار دارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بردسکن به مشکلات تولید در حوزه معادن با توجه به افزایش حقوق دولتی معدن‌، افزایش مالیات و تعرفه صادرات و قطع برق معادن در پیک مصرف، حقوق کارگران و عیدی و پاداش آنها در پایان هر سال اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی پیگیری مشکلات کارگران بویژه ساماندهی قراردادهای کار موقت و اصلاح تبصره ماده ۷ قانون کار، پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در ادارات و تبدیل وضعیت نیروهای اورژانس اجتماعی و مراکز مثبت زندگی در بهزیستی را در دستور کار قرار دهد.

۱۲۰ درصد تعهد اشتغال در بردسکن محقق شد

وی گفت: در حوزه ثبت اشتغال ایجادی در سامانه رصد با ثبت ۱۴۲۰ نفر بیش از تعهد اعلام شده در بین شهرستان‌های استان پیشتاز هستیم.

غلامی اظهار کرد: با پیگیری ادارات مختلف با ثبت ۱۴۲۰ نفر در سامانه اشتغال کشور ۱۲۰ درصد تحقق عملکرد ایجاد شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بردسکن افزود: در حوزه اشتغال در سال گذشته مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات تبصره ۱۸ و مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جز ۳ تبصره ۱۸ توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط بنیاد برکت به متقاضیان در بردسکن پرداخت شده است.

کد خبر 6081149

دیگر خبرها

  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • جزئیات اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت با ارز مبادله‌ای
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت