Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@09:30:30 GMT

جوانترین بازیکن جام علیه تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۵۶۶

به گزارش ایلنا، مهند علی ستاره خط حمله عراق و پدیده جام ملت‌های آسیا تا این زمان، جوان‌ترین بازیکنی است که در این رقابت‌ها به میدان رفته.

مهند علی در 12 بازی برای تیم ملی عراق 8 گل به ثمر رسانده و به نظر بعد از بازی‌ها از باشگاه‌های عراق به یک تیم و باشگاه به مراتب بهتر منتقل شود.

مهند علی زمانی که در بازی مقابل ویتنام به میدان رفت 18 سال و 6 ماه و 19 روز سن داشت و لقب جوان‌ترین بازیکن تورنمنت را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مهند علی، وان هائو دوان دفاع چپ تیم ملی ویتنام با 19 سال و 8 ماه و 2 روز و سوپاجای جایدد مهاجم دوم تیم تایلند نیز با 20 سال و یک  ماه و 6 روز در رده سوم قرار دارد.

جوان‌ترین بازیکن ایران که در این جام ملت‌ها به میدان رفته مجید حسینی است که با 22 سال و 6 ماه و 18 روز در بازی مقابل یمن به میدان رفت، هر چند او تنها یک نیمه در زمین بود و در بازی دوم هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال عراق مهند علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟

دلیل بازی نکردن مدافع جوان تیم نلی مقابل ترکمنستان مشخص شد.

طرفداری | تیم ملی فوتبال کشورمان امشب چهارمین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در خانه ترکمنستان یک بر صفر برنده شد.

این درحالی است که امیر قلعه‌نویی با توجه به شرایط نامناسب زمین ورزشگاه کپه داغ عشق آباد، محمد امین حزباوی را که در بازی رفت اولین بازی ملی خود را انجام داد به زمین نفرستاد‌.

دلیل این تصمیم سرمربی تیم ملی آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه کتف در بازی رفت بود و کادرفنی تشخیص داد در دیدار برگشت او را به زمین نفرستد تا دچار مصدومیت مجدد نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • بازیکن تیم ملی فوتبال ایران: با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم
  • حق روزبه را خوردند/ بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نمی‌مانند!