Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در بخشی از این پیام آمده است: سفر پر خیر و برکت حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و اعضای محترم هیات دولت به نگارستان ایران موجبات شادمانی و شعف عمومی را فراهم آورد.
بی تردید در شرایطی که گلستان توانسته است گام های موفقیت آمیزی را در مسیر رشد و توسعه بردارد، این سفر عاملی تاثیرگذار در جهت پیشرفت و آتیه روشن استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه پیام آمده است؛ میزبانی گرم و پرشور شما مردم قدرشناس، وفادار و ولایت مدار از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید در این سفر دو روزه جلوه ای دیگر از وحدت، همگرایی و همرنگی اقشار مختلف گلستان ها را در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی منصه ظهور گذاشت.
حضور کم نظیر و به یاد ماندنی آحاد مردم اعم از فارس، ترکمن، ترک، سیستانی، بلوچ، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون شیعه و سنی، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارمندان، کشاورزان، اصناف، کارگران، کارآفرینان، اصحاب پرتلاش رسانه، دانشجویان، دانش آموزان، جوانان پرشور و با نشاط، عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی و تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی استان خصوصاً مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراسم استقبال و دیدار عمومی ریاست محترم جمهوری، برگ زرینی در کارنامه پر افتخار این استان بود.
امام جمعه گرگان و استاندار گلستان خاطرنشان کردند؛ امیدواریم در سایه توجهات الهی، تدابیر ریاست محترم جمهوری، اعضای محترم هیات دولت، تمامی دلسوزان استان و حمایت های مردم همیشه در صحنه، برکات و دستاوردهای این سفر برای گلستان رونق، اشتغال، توسعه ، پیشرفت و آتیه ای روشن باشد.
رییس جمهوری اسلامی ایران و 17 نفر از معاونین و وزیران وی روز دوشنبه به گلستان سفر کردند؛ حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بدو ورود در جمع مردم گنبدکاووس در شرق استان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن دیدار با علما و نخبگان در گرگان، امروز /سه شنبه/ در شورای اداری استان هم شرکت و ضمن افتتاح یک بیمارستان و مرکز تروما، در پایان سفر در نشست خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
3014/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اشتغال خانواده رییس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی نماینده ولی فقیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان