Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@15:42:00 GMT

سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد زنجان می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۷۰۲

سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد زنجان می شود

حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه از فردا شب وارد استان می شود و اغلب بارندگی ها به صورت برف خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان اظهار داشت: البته بیشتر بارندگی این سامانه بارشی در روز پنجشنبه خواهد بود و دمای هوا از این روز تا اوایل روز شنبه به شدت کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی ادامه داد: پیش بینی ها خبر از کاهش حدود 10 درجه ای دما نسبت به دمای کنونی می دهد و در سطح استان دما از 10 تا 15 درجه زیر صفر خواهد رسید.
وی با تشریح وضعیت کنونی دمای استان زنجان خاطرنشان کرد: امروز هوا در برخی نقاط صاف تا کمی ابری و در برخی مناطق همراه با وزش باد خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: صبح روزهای جمعه و شنبه در بعضی از مناطق شاهد مه آلودگی خواهیم بود، همچنین یخبندان صبحگاهی از دیگر موارد پیش بینی شده است.
سلطانی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته شهر زنجان، ایستگاه نیک پی و سهرود با منفی چهار و پنج درجه سردترین و آببر با هشت درجه بالای صفر گرمترین شهر استان ثبت شده است.
8068/3216
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان زنجان وزش باد هواشناسی سامانه بارشی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که از بعدازظهر دوشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه به ویژه سه‌شنبه و چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید و گردوخاک موقت، رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین دمای هوا در این روز‌ها با کاهش چند درجه‌ای مواجه خواهد شد به گونه‌ای که دمای هوای یزد در روز چهارشنبه در گرمترین ساعت به ۱۵ درجه می رسد.

دیگر خبرها

  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • آسمانِ یزد در انتظار باران
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد