Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@15:32:19 GMT

محورهای کارگاه «کسب‌وکارهای نوپای اسلامی»

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۷۹۵

محورهای کارگاه «کسب‌وکارهای نوپای اسلامی»

به گزارش ایکنا، کارگاه تخصصی «کسب‌و‌کارهای نوپای اسلامی»، روز شنبه هفته آینده از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی برگزار می‌شود.

سیدرضا حجازی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، مدرس این کارگاه است.

وی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره مهم‌ترین محورهای مورد بحث در این کارگاه گفت: مهم‌ترین محورهای این کارگاه شامل «اهمیت کسب و کارهای نوپا در دنیای امروز»، «فرایند شناسایی فرصت و بهره‌برداری از طریق راه‌اندازی کسب و کار نوپا»، «خلق ارزش در کسب و کارهای نوپا» و «چیستی ارزش در رویکرد متعارف و رویکرد اسلامی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس کسب‌وکارهای نوپا ادامه داد: «اصول اسلامی حاکم بر فرایند ارزش آفرینی از طریق کسب و کارهای نوپا»، «جایگاه کارآفرینی در نگاه تمدنی اسلامی»، «بازتعریف برخی مفاهیم مرتبط با کارآفرینی و کسب‌و‌کارهای نوپا در پرتو اصول اسلامی» و «الگوی کسب و کارهای نوپای برکت‌محور» دیگر محورهایی هستند که در کارگاه «کسب‌وکارهای نوپای اسلامی» مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

یادآور می‌شود این کارگاه در روز شنبه ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ در سالن کنفرانس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.quranati.ir مراجعه یا با شماره ۰۲۱۶۶۴۱۰۱۸۰ تماس برقرار کنید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد کسب و کار اسلامی کارگاه ایکنا سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد

چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص، بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، دبیرخانه جایزه کتاب سال از ناشران، پژوهشگران، محققان، مولفان، مترجمان و مصححان دعوت می‌کند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی ketabsal.ketab.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند.

کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۲ منتشر شده باشند. همچنین کتاب‌های ارسالی نباید کمک درسی و عکس‌برداری‌شده باشند.

لازم به ذکر است، کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تألیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و و همه کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان به دلیل هم پوشانی با «جایزه جلال آل احمد»، «جشنواره بین‌المللی شعر فجر» و «جایزه ملی کودک و نوجوان» در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.

براساس این فراخوان، فقط کتاب‌هایی در جایزه کتاب سال داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای این جایزه تکمیل کرده و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. کتاب‌های دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ آثار خود را به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲، طبقه اول، دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران (کدپستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵) ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۲۷۱ تا ۲۷۸ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم