Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:55:33 GMT

باید خروجی هیئات جوانان معرفتی باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۸۱۳

باید خروجی هیئات جوانان معرفتی باشد

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: باید خروجی هیئت‌ها، جوانان علمی و معرفتی باشد و فرق آن‌ها با غیر هیئتی‌ها مشخص شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای هیئات مذهبی شهرستان کرج افزود: شوراها باید با دادن دستورالعمل‌های محتوایی هیاتها را موظف کنند تا ضمن جلوگیری از سکولار شدن هیاتها، برنامه‌های آموزشی نظام‌مند، احکام، جلسات قرآن، وعظ و خطابه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نمونه یک هیئت اسلامی هیئتی است که نسبت به کمیت و کیفیت امکانات، سازمان‌دهی داشته باشد و سعی کند که مردمی پیش رود.
امام جمعه کرج تاکید کرد: هیاتها نمی‌توانند نسبت به آسیب‌های اجتماعی اطراف خود بی‌تفاوت باشند بنابراین با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف متفاوت است باید به‌صورت جدی در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز از جمله برنامه‌های هدایتی هیاتها را اختصاص دادن بخش مستقلی به کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: هیاتها باید برای قشر کودک و نوجوان، برنامه‌های مستقلی در قالب مهد و دارالقرآن داشته باشد و در مسیر امر به‌ معروف و نهی از منکر نیز به ‌درستی عمل کنند.
آیت‌الله حسینی همدانی در پایان هیئات را به فضای مجازی توجه داد و گفت: از فضای مجازی غافل نباشید و داشتن کانال‌های مستقل، شبکه‌ای واحد برای متصل کردن سراسری هیاتها شهر ایجاد کنید.
در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج و تعدادی از اعضا به ارائه گزارش از نحوه عملکرد شورا هیاتها مذهبی کرج پرداختند.
8029/6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مذهبي هياتها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسکیل مجلس مشورتی بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه‌ای از بانوان نخبه متخصص در رشته‌های مختلف از مناطق مختلف استان اصفهان با حضور در کارگروه‌های مختلف با ارائه ایده، نظر، پیشنهاد و تحقیق و پژوهش در تصمیم‌گیری‌های مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان و شورای پژوهشی زنان مربوط به حوزه استان اصفهان و بعد کلان کشور مشارکت دارند.


امیر حسین بانکی پور فرد افزود:در مجلس مشورتی بانوان اصفهان حدود ۲۰ کارگروه از جمله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت/حجاب و، عفاف و مد و لباس/ جوانان /نوجوانان/فضای مجازی و رسانه تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد
  • تسکیل مجلس مشورتی بانوان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت
  • 5 ستاره WWE اخراج شدند؛ بدرود مهاراجه