Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@02:10:47 GMT

جوانترین بازیکن جام علیه تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۹۸۶

ستاره تیم ملی عراق طی دو بازی اخیر کار دشواری مقابل ساختار دفاعی تیم کی‌روش خواهد داشت و باید دید قادر به نمایش چند دیدار اخیر خود خواهد بود یا خیر. آفتاب‌‌نیوز : مهند علی ستاره خط حمله عراق و پدیده جام ملت‌های آسیا تا این زمان، جوان‌ترین بازیکنی است که در این رقابت‌ها به میدان رفته.
مهند علی در 12 بازی برای تیم ملی عراق 8 گل به ثمر رسانده و به نظر بعد از بازی‌ها از باشگاه‌های عراق به یک تیم و باشگاه به مراتب بهتر منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهند علی زمانی که در بازی مقابل ویتنام به میدان رفت 18 سال و 6 ماه و 19 روز سن داشت و لقب جوان‌ترین بازیکن تورنمنت را گرفت.
بعد از مهند علی، وان هائو دوان دفاع چپ تیم ملی ویتنام با 19 سال و 8 ماه و 2 روز و سوپاجای جایدد مهاجم دوم تیم تایلند نیز با 20 سال و یک  ماه و 6 روز در رده سوم قرار دارد.
جوان‌ترین بازیکن ایران که در این جام ملت‌ها به میدان رفته مجید حسینی است که با 22 سال و 6 ماه و 18 روز در بازی مقابل یمن به میدان رفت، هر چند او تنها یک نیمه در زمین بود و در بازی دوم هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت.ایلنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جام ملتها عراق تیم ملی بازیکن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • عملیات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • حملات تلافی‌جویانه الحشدالشعبی در راه است/ اسرائیل رفتنی است
  • عطوان: حملات تلافی‌جویانه حشدالشعبی در راه است
  • جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید