Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: تیم والیبال شهرداری ورامین در حالی از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۶ امروز به مصاف تیم عقاب نهاجا می رود، که تا پایان هفته هجدهم لیگ با کسب ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم های پیکان تهران با ۴۱ امتیاز و خاتم اردکان( با یک بازی کم تر) با ۳۵ امتیاز در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقاب نهاجا که در این فصل لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، با ۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار داشته و امروز نیز این تیم، کار سختی در برابر صدرنشین لیگ برتر خواهد داشت.

شهرداری ورامین در حالی مسابقه تقریبا راحتی در برابر عقاب نهاجا پیش رو دارد، که اصلی ترین رقبای این تیم، یعنی پیکان تهران و خاتم اردکان امروز با هم جدال خواهند کرد و به نظر می رسد، فاصله امتیازی این ۲ تیم پس از این مسابقه با صدر جدول بیشتر نیز شود.

مسیر پیش روی ما راحت نیست

سرمربی تیم صدرنشین شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مسابقه این تیم در برابر تیم والیبال عقاب نهاجا اظهار داشت: روی هم رفته بازی ها خیلی نزدیک است و نتایجی هم که در هفته هجدهم رقم خورد شاید گویای این باشد که هر تیمی توان برنده شدن در هر بازی را دارد.

رحمان محمدی راد در خصوص نتیجه مسابقه امروز این تیم گفت: از الان چیزی مشخص نیست و امیدواریم که در آینده بتوانیم از فرصت ها و جایگاهی که برای خود به وجود آوردیم به نحو احسن استفاده کنیم و بتوانیم ۳ امتیاز این مسابقه را نیز کسب کنیم، تا باعث خوشحالی هواداران شویم.

وی که تیمش شانس اول قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور در سال جاری است، در پاسخ به سوالی مبنی بر مسیر قهرمانی شهرداری ورامین گفت: مسیر پیش‌روی ما، مسیر راحتی نیست، همان طور که مسیری که طی کردیم، راحت نبود، ولی بسیار مرتفع است و تمام سعی ما این است، بر روی این مسیر مرتفع تکیه زنیم.

وی گفت: والیبال دوستان ورامینی و طرفداران خون گرم این تیم به من اعتماد کردند و امیدوارم بتوانم، پاسخ این اعتماد را به نحو احسن بدهم.

سرمربی تیم‌ والیبال شهرداری ورامین افزود: عملکرد بازیکنان تیم در بازی‌ های اخیر واقعا جالب و جانانه بود و تحت تاثیر قرار گرفتم و قطعا با اعتماد به نفس بیشتری مابقی مسیر را طی خواهیم کرد.

کار سخت پیکان مقابل خاتم اردکان

در طرف دیگر این رقابت های سنگین، تیم پیکان قرار دارد، که از تیم های قدرتمند لیگ است، اما در مسابقه قبلی نتوانست هر ۳ امتیاز را کسب کند و فاصله اش با شهرداری ورامین به ۴ امتیاز رسید و امروز نیز در دیگر بازی خود میزبان خاتم اردکان است، که در مسابقه قبلی خود با قدرت و با نتیجه ۳ بر صفر شهرداری تبریز را شکست داده بود، این موارد نشان می دهد، که کار پیکان برای حضور در صدر جدول بسیار سخت است.

لیبروی تیم والیبال شهرداری ورامین در مورد بازی پیش رو این تیم با عقاب نهاجا به خبرنگار مهر گفت: بازی ها بسیار فشرده برگزار می شود و همین امر از کیفیت مسابقات کاسته و بازیکنان خسته هستند.

احسن الله شیرکوند افزود: نباید عقاب نهاجا را دست کم گرفت، چرا که این تیم علی رغم نتایج ضعیفی که گرفته تیم خوبی است، که بازی های زیبا و فنی به نمایش گذاشته است.

وی به بازی عقاب نهاجا در مقابل شهرداری گنبد اشاره کرد و ادامه داد: در این بازی عقاب نشان داد، می تواند بسیار خوب والیبال بازی کند و ما مطمئنیم، اگر این تیم را دست کم بگیریم، با مشکل مواجه خواهیم شد، اما از طرفی چاره ای جز کسب ۳ امتیاز مسابقه نداریم و باید برای آن بجنگیم.

باید منتظر ماند و دید، سرنوشت هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال که مسابقات حساسی دارد، چه می شود و آیا ورامینی ها می توانند، همچنان در صدر جدول بتازند و یا فاصله آن ها با رقبای خود کم تر می شود، پاسخ این سوال امشب مشخص خواهد شد.

کد خبر 4514486

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال عقاب نهاجا شهرداری ورامین لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها