Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، صلاح الدین عبدی گفت: این برنامه سال گذشته در نواحی یک و دو سنندج و ۱۰ شهرستان تابعه استان با شرکت بیش از ۴۹ هزار نفر از دانش آموزان پایه چهارم و پنجم ابتدایی و پایه هفتم اجرا شد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری دانش آموزان چهار منطقه کلاترزان، موچش، کرانی و سریش آباد نیز تحت پوشش این برنامه قرار گرفته اند؛ افزود: امسال حدود ۶۶ هزار دانش آموز ابتدایی و ۹ هزار دانش آموز پایه هفتم تحت پوشش این برنامه قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره استعداد‌های درخشان استان کردستان ادامه داد: برنامه ملی شهاب، به منظور شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر بر اساس شاخص هوش‌های هشت گانه کلامی، فضایی، ریاضی، علوم تجربی، هنری، اجتماعی، حرکتی – ورزشی و فرهنگ دینی در تمام مدارس ابتدایی اجرا می‌شود.

عبدی با بیان اینکه این برنامه از سال تحصیلی ۹۳-۹۴ با تحت پوشش قراردادن دو هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پایه چهارم ناحیه دو سنندج شروع شد، یادآور شد: این دانش آموزان امسال در پایه هشتم مشغول به تحصیل هستند و تا پایان دوره اول متوسطه اول حمایت از آن‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نحوه تکمیل اطلاعات دانش آموزان و شرکت در این برنامه ملی، بیان کرد: معلمان ابتدایی از اول بهمن لغایت پایان فروردین فرصت دارند نسبت به تکمیل چک لیست‌ها و ثبت آن در سامانه همگام اقدام کنند.

رئیس اداره استعداد‌های درخشان استان کردستان گفت: دانش آموزان پایه هفتم ناحیه یک سنندج و پایه هفتم و هشتم ناحیه دو سنندج نیز می‌توانند از طریق سامانه همگام نسبت به تکمیل چک لیست رغبت سنجی در سامانه همگام اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اجرای برنامه ملی شهاب در مدارس کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: ساعت ۱۷:۳۸ امروز، ترمز ناگهانی اتوبوس سرویس دانش آموزان اردکانی در مسیر یزد به اردکان در بزرگراه یزد- اردکان موجب مصدومیت ۶ نفر از دانش آموزان دختر شد.
وی ادامه داد: دو کد اورژانس برای انتقال دانش آموزان به بیمارستان شهید رهنمون یزد اعزام شدند. 
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزدگفت: خوشبختانه آسیب وارده به دانش آموزان جدی نبوده است.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی