Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - دروازه‌بان اسطوره‌ای پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا در خصوص احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تری‌کالر اظهارنظر کرد. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رنگه ایگیتا، اسطوره فوتبال کلمبیا در گفت‌وگو با برنامه «بلاگ دپورتیوو» از شبکه رادیوی «بلو رادیو» کلمبیا در خصوص احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کلمبیا گفت: زمان آمدن سرمربی جدید فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال کلمبیا کار زیادی ندارد چون پایه تیم شکل گرفته و تیم خوبی دارد. هر کسی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، ما برایش بهترین آرزوها را داریم و تیم می‌تواند با سرمربی جدید خود به جایگاهی برسد که به آن تعلق دارد.

وی در خصوص آینده تیم ملی فوتبال کلمبیا اظهار داشت: خوشبختانه کلمبیا بازیکنان بزرگی دارد و مملو از استعداد است. بازیکنان بسیار مستعدی همچون آنگلو، خوان آرتورو و سباستین گوئرا داریم.

مذاکره نهایی کی‌روش با کلمبیایی‌ها در دبی/ تا روز جمعه قرارداد امضا می‌شود؟

به گزارش تسنیم، رسانه‌های کلمبیایی روز گذشته خبر دادند که رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا به همراه رئیس سازمان لیگ کلمبیا قرار است امروز (چهارشنبه) راهی دبی شوند تا مذاکرات نهایی را با کارلوس کی‌روش انجام دهند و انتظار می‌رود تا روز جمعه انتخاب وی به عنوان سرمربی جدید «قهوه‌ کاران» رسمی شود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا کارلوس کی‌روش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال کلمبیا فدراسیون فوتبال کلمبیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!