Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@02:53:19 GMT

جدال چشم بادامی ها برای صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۳۳۲۱

به گزارش پارس نیوز، 

در اولین بازی های روز دوازدهم جام ملت های آسیا علاوه بر بازی های گروه ایران، رقابت های گروه C نیز برگزار می شود.

چهارشنبه 26 دی

گروه C: کره جنوبی – چین، ساعت 17 ، ورزشگاه آل نهیان ابوظبی

دیدار دو تیم کره جنوبی و چین جدال برای صدرنشینی این گروه است. هر دو تیم با امتیاز مشابه 6 صعودشان را به دور بعد قطعی کرده اند اما چین به دلیل تفاضل گل بیشتر در حال حاضر در صدر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی که "سون " ستاره خود را در اختیار دارد، می تواند با قدرت بیشتری برابر چین ظاهر شود؛ چرا که در دو بازی گذشته کره ای ها عملکردی در حدواندازه های نام خود نداشتند.  در آن سو شاگردان مارچلو لیپی در تیم چین نمی خواهند فرصت صدرنشینی در این گروه را از دست بدهند. نتیجه ای به غیر از باخت چین، باعث صدرنشین ماندن این تیم می شود. دو تیم مربیان بزرگی چون لیپی و بنتو را روی نیمکت دارند.

گروه C :قرقیزستان – فیلیپین،  ساعت 17 ، ورزشگاه آل مکتوم دبی

تیم های سوم و چهارم گروه C جام ملت های آسیا یعنی قرقیزستان و فیلیپین امتیازی را در دو بازی گذشته خود کسب نکردند و در بازی آخر تلاش می کنند نتیجه ای را رقم بزنند که بتواند در میان تیم های برتر سوم گروه ها قرار بگیرند. فیلیپین با حضور مربی نامداری چون اریکسون بازی های بدی را در جام به نمایش نگذاشته اما نتوانست برابر دو قدرت بزرگ این گروه به نتیجه ای برسد. قرقیزستان نیز که اولین حضورش در این رقابت ها را تجربه می کند می خواهد به نتیجه خوبی در این دوره برسد. اگر دیدار این دو تیم مساوی شود نمی توان شانسی برای صعود تیم سوم این گروه به دور بعد متصور شد اما پیروزی یکی از این تیم ها با تفاضل گل مناسب می تواند آن تیم را برای صعود امیدوار نگه دارد.

نتایج گروه C

کره جنوبی یک- فیلیپین صفر

کره جنوبی یک- قرقیزستان صفر

چین 3-  فیلیپین صفر

چین 2-  قرقیزستان یک

گروه C

رده

تیم

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

1

چین

2

2

-

-

5

1

4

6

2

کره جنوبی

2

2

-

-

2

-

2

6

3

قرقیزستان

2

-

-

2

1

3

2-

0

4

فیلیپین

2

-

-

2

-

4

4-

0

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی جام ملت های آسیا رقابت کره جنوبی چین ملت های آسیا قرقیزستان بازی جام ملت های آسیا چین دبی کره جنوبی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آن‌ها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵

کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰

منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰

اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی