Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقاگلی گفت: کانون فرهنگی و هنری شهداي عرب خيل بابلسر، شنبه (۲۹ دی) بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی و مداحی میزبان مراسم سوگواران حضرت فاطمه زهرا(س)، دخت مکرم نبی اکرم(ص) است.

«زبیده آقاگلی»، امروز (26دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، شب شنبه (29 دی)، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام نبی الله رودگری به همراه مداحی به همت کانون فرهنگی و هنری شهداي عرب خيل بابلسر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون تخصصی عقائد اسلامی مازندران اظهار کرد: زهرای مرضیه(سلام الله علیها)، نه تنها الگوی بانوان مسلمان بلکه الگویی برای تمام زنان جهان است.

 

وی افزود: دخت مکرم نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) جهت دفاع از ولایت و حق از جان خویش گذشت تا حقیقت همواره زنده و پایدار بماند.

 

آقاگلی بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اجرای برنامه های ملی و مذهبی می توانند نقش مهمی در معرفی ائمه اطهار(علیهم السلام)، بزرگان دینی، چهره ها و مفاخر ایفا کنند.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح پروژه تودیع و معارفه شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمانده کل ارتش سفر رئیس جمهور حسن روحانی سقوط هواپیما فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی سوگواری حضرت فاطمه زهرا س الگوی بانوان دفاع از ولایت کانون های فرهنگی و هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد

حجت الاسلام میکائیل محمدپور رئیس تبلیغات اسلامی بابلسر در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز سومین سال بزرگترین رویداد مردمی استان، پویش مردمی «شهر همدل» در شهرستان بابلسر خبر داد و افزود: این برنامه در یادمان شهدای گمنام علقمه با همت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام، ستاد مردمی پویش شهر همدل و شورای تحول محله کاظم آباد برگزار شد.

وی افزود: طرح هر محله یک قربانی برای نیازمندان با همت و تلاش مردمان خون گرم وخیرخواه استان برای سومین سال مصادف با روز ولادت کریم اهل بیت
حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام همزمان در سراسر استان مازندران به یاد عالم خدوم حضرت آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی و ۱۰۴۰۰ شهید والامقام استان اجرا شد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ قریب به سه هزار و در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار رأس قربانی در محلات استان توسط مردم انجام شد و این سنت حسنه همه ساله در حال برگزاری است.

کد خبر 6062906

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است
  • گرگیعان، جشن سالروز میلاد اولین نوه‌ی پیامبر اسلام
  • ۲۵ هزار نفر در شب میلاد امام حسن (ع) مهمان سفره بانوی کرامت شدند
  • ۱۵ رمضان؛ سالروز امام حسن مجتبی (ع)