Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:07:54 GMT

وینگر آیندهوون، بازیکن سال کونکاکاف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۳۴۷۶

وینگر آیندهوون، بازیکن سال کونکاکاف شد

هیروینگ لوزانو، ستاره تیم ملی مکزیک و وینگر باشگاه آیندهوون هلند، به عنوان بازیکن سال 2018 کونکاکاف انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، هیروینگ لوزانو بعد از درخشش‌هایی که در سال 2018 در تیم ملی کشورش، مکزیک، و در باشگاه آیندهوون هلند نشان داد جایزه بهترین بازیکن سال 2018 کونکاکاف را دریافت کرد. لوزانو در جام جهانی روسیه، یکی از موثرترین مهره‌های تیم ملی کشورش مکزیک بود و در لیگ اردیویسه هلند و چمپیونزلیگ هم با پیراهن آیندهوون عملکرد بسیار خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درخشش لوزانو در سال 2018 باعث شده شایعات زیادی درباره انتقال او به باشگاه‌های بزرگ اروپایی مطرح شود اما چندی پیش مارک فان‌بومل، سرمربی آیندهوون اعلام کرد که لوزانو در فرصت نقل و انتقالات ژانویه این تیم را ترک نخواهد کرد.

 

لوزانو در رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازیکن سال کونکاکاف توانست از رقبای اصلی‌اش، کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکا و رئال مادرید و سباستین جیووینکو، بازیکن تورنتو اف‌سی، پیشی گرفته و به عنوان بازیکن سال کونکاکاف معرفی شود. ناواس و جیووینکو هم به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

ماتیاس آلمیدا، سرمربی سابق شیواس دو گوادالاخارای مکزیک و سرمربی فعلی سن‌خوزه ارث‌کوئیکز آمریکا هم به عنوان بهترین مربی سال کونکاکاف در بخش مردان انتخاب شد. آلمیدا موفق شده بود گوادالاخارا را در رقابتهای قهرمانی باشگاه‌های کونکاکاف به قهرمانی برساند.

 

کونکاکاف هیروینگ لوزانو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کونکاکاف هیروینگ لوزانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد

نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به بازداشت «خورخه گلاس» معاون سابق رئیس جمهوری اکوادور دستور تعطیلی سفارت و دو کنسولگری ونزوئلا در اکوادور را صادر کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مادورو سه‌شنبه گفت که وی دستور داده است که «پرسنل دیپلماتیک فورا به ونزوئلا بازگردند.»

پلیس اکوادور اخیرا در یورش به سفارت مکزیک گلاس را بازداشت کرد. دادستانی اکوادور معاون سابق رئیس‌جمهوری را به اختلاس متهم کرده است.

گلاس در ماه دسامبر (آذر- دی) به عنوان مهمان وارد سفارت مکزیک در کیتو شده بود. در آن زمان، نماینده حقوقی وی گفت که این مقام سابق قربانی آزار و اذیت شده است.

در پی اقدام پلیس اکوادور، مکزیک و نیکاراگوئه در پی این اقدام روابط دیپلماتیک خود را با کیتو قطع کردند. کشور‌های آرژانتین، بولیوی، برزیل، شیلی، کلمبیا، کوبا، پرو و ونزوئلا این اقدام را محکوم کردند.

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهوری مکزیک در واکنش به اقدام پلیس اکوادور گفت که این اقدام احتمالا ناشی از بی‌تجربگی «دانیل نوبوآ» رئیس جمهوری ۳۶ ساله اکوادور یا مشاوره بد به وی بوده است.

وی این مساله را «اقدامی اقتدارگرایانه» خواند و درباره همتای جوان اکوادوری خود اظهار کرد: این امور زمانی رخ می‌دهد که دولت‌های ضعیف فاقد ظرفیت یا حمایت مردمی زمام امور را در دست می‌گیرند.

پیشتر ۲ کشور دور دیگری از تنش‌ها را تجربه کرده بودند؛ زمانی که رئیس‌جمهوری مکزیک درباره ترور فرناندو ویاویسنسیو نامزد ریاست جمهوری اکوادور اظهار نظر و این ترور را با خشونت‌های اخیر مکزیک در آستانه انتخابات ماه ژوئن (خرداد- تیر) این کشور مقایسه کرد. دولت اکوادور در واکنش به این اظهارنظرها، سفیر مکزیک در کیتو را عنصر نامطلوب خواند و دستور اخراج وی را صادر کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • هشدار مکزیک به شهروندانش؛ اسرائیل را ترک کنید