Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در روز دوازدهم جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران قرار است سومین بازی خود در مرحله گروهی را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، شنبه ۱۵ دی به طور رسمی به میزبانی کشور امارات آغاز شد. خبرگزاری میزان قصد دارد در کنار پوشش زنده مسابقات و اخبار حواشی آن، در گزارشی با عنوان «از چهارگوشه جام هفدهم با میزان» هر روز مخاطبین خود را به طور زنده در جریان اخبار جذاب و خواندنی جام هفدهم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون و مهند علی، امید اصلی تیم‌های ایران و عراق ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۲

سایت اسپورت در کشور عراق در آستانه بازی دو تیم ایران و عراق، به بررسی این دیدار حساس پرداخت. این سایت همچنین پوستری متشکل از عکس سردار آزمون و مهند علی، دو مهاجم جوان و آینده‌دار پرداخت که این نشان می‌دهد سردار آزمون و مهند علی، امید‌های اصلی برای گلزنی در بازی امشب هستند.

کاهش ۴۶ درصدی تماشاگران جام ملت‌ها ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۹

سایت استاد الدوحه در گزارشی به بررسی تعداد تماشاگران جام ملت‌های آسیا و مقایسه آن با دوره قبلی پرداخت. در این مقایسه مشخص شد در پایان دور دوم از مرحله گروهی مجموعاً ۲۱۴ هزار و ۳۱۷ تماشاگر به ورزشگاه‌ها رفته‌اند. این در حالی است که در دوره قبلی که استرالیا میزبانی‌اش را به دنبال داشت، در پایان بازی شماره ۲۴ تعداد ۳۹۵ هزار و ۸۹۶ تماشاگر در استادیوم‌ها حضور داشتند. در واقع آمار منتشر شده از سوی این رسانه قطری نشان دهنده کاهش ۴۶ درصدی تماشاگران جام ملت‌های آسیا است.

هجوم هواداران تیم ملی ایران برای خرید بلیت بازی با عراق ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۶

یک سایت عراق اعلام کرد که بیشتر سکو‌های ورزشگاه آل مکتوم که میزبان دیدار امشب ایران و عراق است، در اختیار تماشاگران ایرانی خواهد بود. این ورزشگاه گنجایش ۱۵ هزار تماشاگر را دارد که در پایان بلیت‌فروشی مشخص شد ۱۲۵۰۰ بلیت را ایرانی‌ها خریداری کرده‌اند و فقط ۲۵۰۰ بلیت در دست هواداران عراقی است.

ایران - عراق؛ بازی انتقامی برای شاگردان کی‌روش ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۶

در ادامه هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در امارات، امروز (چهارشنبه) چهار دیدار از گروه‌های سوم و چهارم برگزار می‌شود.

در یکی از مهمترین بازی‌های امروز تیم ملی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی به مصاف عراق می‌رود. هر دو تیم ۶ امتیازی هستند، اما ایران به لطف تفاضل گل بهتر در صدر گروه سوم ایستاده است. همین مسئله به نفع شاگردان کارلوس کی‌روش است، چرا که تیم ملی با یک تساوی هم می‌تواند صدرنشینی‌اش را قطعی کند تا شرایط بهتری در مرحله بعدی داشته باشد.

بازی امروز یک بازی انتقامی نیز برای ایران خواهد بود. در دور قبلی این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۵ که به میزبانی استرالیا برگزار شد، عراق پس از تساوی ۳ بر ۳، در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و با حذف تیم ایران گام به مرحله نیمه‌نهایی گذاشت.

دیگر بازی حساس امروز در ورزشگاه آل‌نهیان برگزار می‌شود؛ جایی که تیم‌های کره جنوبی و چین از ساعت ۱۷ به وقت تهران برابر هم قرار خواهند گرفت. چین با ۶ امتیاز در صدر است و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد. همین صدرنشینی در دور بعدی نیز قرعه بهتری را به دنبال دارد و همین موضوع حساسیت این بازی را دو چندان کرده است.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

* کره جنوبی - چین / ساعت ۱۷ به وقت تهران / گروه C / ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی

* فیلیپین - قرقیزستان / ساعت ۱۷ به وقت تهران / گروه C / ورزشگاه راشد شهر دوبی

* ایران - عراق / ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران / گروه D / ورزشگاه آل‌مکتوم

* ویتنام - یمن / ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران / گروه D / ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین

این خبر به روزرسانی می‌شود...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جام ملت های آسیا میزان جام هفدهم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان در جریان دربی اصفهان، محرم نویدکیا را روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

علی‌رغم اینکه تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیمه‌دوم موفق شد روی اشتباه خط‌دفاعی ذوب‌آهن صاحب یک ضربه پنالتی شده و شهریار مغانلو که خودش پنالتی را گرفته بود با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرده و گل اول بازی را برای سپاهان به‌ثمر برساند، شعارهای هواداران این تیم علیه کادر فنی و مدیریتی ادامه پیدا کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان از محرم نویدکیا اسم بردند و نام سرمربی سابق و اسطوره‌شان را صدا زدند، هواداران سپاهان در بازی قبلی این تیم مقابل نساجی مازندران هم شعارهایی از این دست سر داده بودند و در دیدار امروز تیم‌شان هم به شعارهای منفی‌شان ادامه دادند.

کد خبر 745571

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com