Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@11:47:20 GMT

(تصاویر) حسین محب‌اهری از جوانی تا آخرین روزها

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۳۸۰۲

فرارو- حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر سینما و تلویزیون که چندی پیش با مساعد شدن شرایط جسمی از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مرخص شده و روند درمان بیماری را با استراحت در منزل سپری می‌کرد، صبح روز دوشنبه (25 دی ماه) به دلیل وخامت بیماری دوباره در بیمارستان بستری شد و حوالی ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه (26 دی) ماه بر اثر ایست قلبی، علیرغم تلاش پزشکان دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیشتر بخوانید: "حسین محب اهری" درگذشت 

محب اهری اواسط آذرماه امسال پس از طی کردن دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشته بود اما به دلیل ضعف جسمانی و شدت یافتن بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.

حسین محب‌اهری متولد سال 1330 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی از مدرسهٔ عالی ادبیات و زبان‌های خارجی بود. از سال 1350 به عکاسی تجربی و بازی در تئاتر پرداخت؛ در سال 1354 یک دوره آموزش بازیگری را در کارگاه نمایش زیر نظر آربی اوانسیان گذراند و با ایفای نقش کوچکی در فیلم «رابطه» به کارگردانی پوران درخشنده وارد سینما شد.

آن‌ مرحوم، طی این سال‌ها در فیلم‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته که از آن جمله می‌توان به «محموله»، «سفر جادویی»، «دو فیلم با یک بلیت»، «همسر»، «من زمین را دوست دارم»، «روز فرشته»، «روز واقعه»، «کاکادو»، «وقتی همه خوابیم»، «خوابم می‌آد»، «فرزند چهارم»، «ساکن طبقه وسط»، «قشنگ و فرنگ»، «سه بیگانه» و… اشاره کرد.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسین محب اهری بازیگر سینما بازیگر پیشکسوت تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار آتالانتا و فیورنتینا به دلیل بیماری ناگهانی مدیر فیورنتینا

مدیر 58 ساله فیورنتینا در حالتی نگران کننده راهی بیمارستان شد.

آتالانتا و فیورنتینا در دیداری مهم از هفته 29 سری آ قرار بود طبق برنامه قبلی از ساعت 20:30 به مصاف یکدیگر بروند اما این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جو بارونه مدیر فیورنتینا در هتل محل اقامت فیورنتینا در شهر میلان هنگام عزیمت به سمت ورزشگاه از حال رفته است. هنوز بیماری دقیق او مشخص نیست اما وضعیت این مدیر ایتالیایی-آمریکایی هنگام ورود به بیمارستان، نگران کننده گزارش شده است. به دنبال این اتفاق و برهم خوردن تمرکز بازیکنان فیورنتینا، این بازی با تصمیم سازمان لیگ سری آ لغو شد. وینچنزو ایتالیانو و برخی از بازیکنان فیورنتینا برای پیگیری وضعیت بارونه راهی بیمارستان شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ درگذشتند ؛ از پسیانی، مهرجویی، گلپا و پروانه معصومی تا جوانی که در خواب سکته کرد و کسی نفهمید! + ویدئو
  • لزوم ساخت تولیدات فرهنگی در سال جدید
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • لغو دیدار آتالانتا و فیورنتینا به دلیل بیماری ناگهانی مدیر فیورنتینا
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد
  • «بینوایان» با حضور ۴۰ بازیگر تئاتر و سینما صوتی شد
  • برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد
  • «استخوان ماهی جادویی» در سینما تئاتر کانون اجرا می‌شود
  • تعداد مصدومان حادثه اتوبوس در پاکدشت به ۳۰ نفر رسید