Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:15:41 GMT

سبد کتاب در 30 آرایشگاه فسا گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۳۸۴۸

سبد کتاب در 30 آرایشگاه فسا گذاشته شد

شیراز-ایرنا- رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا گفت:پس از طی مراحل شناسایی و کارشناسی، تعداد 30 سبد کتاب آرایشگاه طی ده روز گذشته در آرایشگاه های مردانه منتخب سطح شهر فسا قرارداده شد.

محمد حسین فیروزی چهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: سبد کتاب آرایشگاه با هدف ترغیب افرادی که در انتظار آرایش در آرایشگاه های مردانه هستند، طراحی و رونمایی شده است و مخاطبان می توانند با استفاده از کتاب های موجود در سبد، دقایقی را به مطالعه کتاب دلخواه خود سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در مرحله اول که از شهریور ماه سال جاری آغاز شد در یک آرایشگاه رونمایی شد ادامه داد: این طرح با حداقل هزینه، توسط اداره کتابخانه های عمومی و حمایت شهرداری فسا و به همت هنرمندان فسایی ساخته شده است.
شهرستان فسا در 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9653 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب كتابخواني سبد كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»

کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز» از محمدعلی جابری و انتشارات جمکران در چهار فصل به چرایی و علل دشمنی شیطان با نماز پرداخته و راه کارهای مقابله با آن و چگونگی حضور قلب در نماز را بیان می‌کند.

 فصل اول درباره شیطان توضیح می‌دهد. فصل دوم به جایگاه نماز می‌پردازد. فصل سوم تقابل شیطان با نماز را توضیح می‌دهد. فصل چهارم به مقابله با راه‌های شیطانی می‌پردازد.

در مقدمه کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز» می‌خوانیم که شیطان از همان ابتدا به دنبال این است که ریشه نهال دینمان را از خاک ایمان بیرون بکشد؛ به فکر این است که همان ابتدا تیر خلاص را بزند و تبدیلمان کند به مرده‌ای متحرک و عمودی؛ به فکر این است که تمام خوبی‌هایمان را یک باره به تاراج ببرد؛ به فکر این است که شیره ایمان را از جانمان بمکد. 

این کتاب به دنبال آن است که دشمنی‌های شیطان با نماز را به تصویر بکشد و راه‌های مقابله با این دشمن قسم خورده را نشان دهد. 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، خودم مدیریت کنم
  • جابجایی بیش از ۱۴ هزار مسافر در ایستگاه راه آهن شیراز
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • عمل به سطر سطر آیه‌های کتاب زندگی در «مسطورا»
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • تصاویر| باران بهاری در شیراز