Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@09:03:17 GMT

معدوم سازی محموله گوشت هواپیمای سانحه دیده

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۳۸۵۳

به گزارش ایلنا، غلامرضا توکلی گفت: با توجه به غیر قابل مصرف بودن محموله و با نظارت بر خارج کردن تمامی لاشه‌ها از هواپیما، دستور معدوم سازی به صورت بهداشتی و با نظارت کارشناسان دامپزشکی بر روند بارگیری و معدوم سازی بهداشتی کل لاشه‌های گوسفندی صادر شد.

گفتنی است رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی به همراه کارشناسان دامپزشکی با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط استان با حضور در تمام مراحل معدوم سازی بر حسن اجرای فرآیند دفن محموله که تا پاسی از شب ادامه یافت نظارت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گوشت هواپیما دامپزشکی سانحه معدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده

حمزه عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: بر اساس گزارشی مبنی بر رها شدن لاشه‌های مرغ تلف شده در تالاب انزلی محدوده رودخانه سیاه درویشان شهرستان صومعه سرا، کارشناسان و محیط بانان این اداره کل به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به منطقه عزیمت کردند.

او افزود: پس از بررسی شواهد و مستندات و اخذ اطلاعات از تلفات مرغداری‌های حاشیه تالاب، مرغداری متخلف شناسایی و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شد. 

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، این مرغداری ۱۷ گونی لاشه مرغ‌های تلف شده را به صورت مخفیانه در رودخانه سیاه درویشان تخلیه کرده بود که این لاشه‌ها در نهایت از تالاب انزلی سر درآورده بودند. 

عشوری تصریح کرد: بعد از مستندسازی و تشکیل پرونده قضایی، محیطبانان، مرغ‌های تلف شده را جمع آوری و به صورت اصولی امحا کردند. 

او همچنین گفت: تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب محیط زیست تخلفاتی است که به هیچ وجه قابل اغماض نیست و با متخلفان به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه