Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طول خط این طرح 14.5 کیلومتر و از ترمینال صفه تا بهارستان است که تاکنون حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی زیرساختی و 15 درصد رو ساختی داشته است.
وی از آغاز احداث ایستگاه مترو بهارستان خبر داد و اظهارداشت: این عملیات از 2 ماه گذشته آغاز شده است و به تازگی توافق خیلی خوبی در خصوص مشارکت در تکمیل متروی بهارستان با معاونت مهندسی وزارت دفاع داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای عملیات برق و اجرای سینگنالینگ و تکمیل روسازی مترو حدود سه میلیارد ریال نیاز است که کنسرسیوم(شرکت بزرگی که از چندشرکت دیگر برای معاملات انحصاری تشکیل شود) ریلی مجموعه مذکور در حال بررسی شرایط ما هستند و در تلاش هستیم از این ظرفیت وزارت دفاع استفاده کنیم تا قبل از پایان دولت دوازدهم متروی بهارستان به بهره برداری برسد.
وی درخصوص طرح مسکن مهر این شهر یادآور شد : سهم شهر جدید بهارستان از مسکن مهر را 12 هزار واحد مسکونی که از این تعداد 11 هزار و 800 واحد به بهره برداری رسیده و 200 واحد دیگر به دلیل مشکل حقوقی، امروز با تغییر پیمانکار و انبوه ساز در حال اجراست.
احمدی با اشاره به احداث 200 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید کشور تصریح کرد: از این تعداد حدود 21 هزار واحد بر عهده شرکت عمران بهارستان است و آغاز عملیات 18 هزار واحد مسکونی را در سال 97 در دستور کار داریم که هزار و 500 واحد به صورت مشارکت در ساخت و 16 هزار و 500 واحد مشارکت در آماده‌ سازی و محله سازی بوده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان تاکید کرد: تفاهم ‌نامه آغاز عملیات هفت هزار و 500 واحد مسکونی در قالب محله ‌سازی با انجمن انبوه سازان مسکن استان به امضا رسید و یک توافق هزار واحدی هم این شرکت با بنیاد مسکن استان دارد.
احمدی در خصوص طرح آبرسانی این شهر گفت: خط آبرسانی آب بهارستان در حدود 250 لیتر بر ثانیه پیش بینی شد از تصفیه خانه باب شیخ علی تأمین می ‌شود.
وی به نشست روز گذشته با وزیر راه و شهرسازی با هیات مدیره شهرهای جدید و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور اشاره و اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی بر حمایت صددرصدی از اجرای برنامه‌ های این شرکت‌ ها و سلامت اداری در شرکت ‌های عمران تاکید داشتند.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان افزود: در مطالعات طرح جامع منطقه اصفهان که در سال 65 در کشور انجام شد، شکل گیری و استقرار سه شهر جدید در اطراف کلان شهر اصفهان برنامه ریزی شد که از شهر بهارستان از جمله آنست.
این شهر در برنامه ‌ریزی ‌های مربوط به اسکان و شهر سازی استان اصفهان برای جذب سرریز جمعیت شهر اصفهان در نظر گرفته شده‌ است.
/6026/7141
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان کلان شهر مترو مدیر عامل شرکت وزیر راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره ورزش و جوانان گلبهار گفت:این پویش به ابتکار گروه حفظ محیط زیست، هیات کوهنوردی، شهرداری، شورا در سه شنبه‌های آخر هرماه در بوستان‌های گلبهار اجرایی می‌شود.
رضا شهنازی  افزود:در نخستین گام از پویش، پر بازدید‌ترین بوستان گلبهار با مشارکت ۲۰ نفر از حامیان محیط زیست شهری پاکسازی شد.
او گفت: مشارکت و همدلی گسترده حامیان در پویش‌های پاکسازی محیط شهری می‌تواند نوید بخش آینده روشن برای محیط زیست شهری گلبهار باشد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • مطلوب بودن مشارکت‌های مردمی در بخش کشاورزی خوزستان
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود