Web Analytics Made Easy - Statcounter

موحد امان اللهی شامگاه سه شنبه در جریان نوسازی یکی از مدارس شهرستان قروه با بیان اینکه توجه به مباحث سخت افزاری و نرم افزاری در امر آموزش و پرورش بسیار مهم است، از وجود ۲۷ مدرسه که نیازمند نوسازی و تجهیز هستند خبر داد.

به گفته وی نقش مجمع خیرین مدرسه ساز در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری به وضوح دیده می شود و نیاز است با مشارکت بیشتر به جایی برسیم که دیگر مدرسه ای غیراستاندارد نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان اللهی در ادامه به هفته شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش برای سهیم شدن در امر مشارکت و بهره گیری از یک عزم همگانی شکل گرفته و خوشبختانه تا کنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی بر تجهیز و نوسازی مدارس و استانداردسازی سیستم های گرمایشی تأکید کرد و اظهار داشت: همه ما روزی پشت نیمکت های مدارس بوده ایم و اکنون به جایگاهی که هستیم رسیده ایم و نباید فراموش کنیم که نیاز اصلی جامعه ابتدا به آموزش در محیطی مناسب باز می گردد.  

گفتنی است یکی از مدارس ابتدایی دو شیفته قروه با ۴۰۳ دانش آموز دختر و ۳۲۱ دانش آموز پسر که قبلاً ۱۰ کلاسه بود و حال ۳ کلاس دیگر به آن الحاق شده تجهیز و نوسازی شد.

 این سه کلاس الحاقی با هزینه صد میلیون تومانی صورت گرفته که از این میزان ۷۰ میلیون تومان آن کمک اولیای دانش آموزان بوده و ۳۰ میلیون تومان هم توسط شهرداری قروه پرداخت شده است. 

منبع:مهر

انتهای پیام/م

مدارس قروه نیازمند نوسازی هستند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد