Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، نشست مشترک مدیرعامل و مدیر اجرایی کمیته پزشکی جمعیت خیریه حمایت از بیماران ام.اس استان زنجان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان و اعضای تعامل با موسسات خیریه کمیته امداد شهرستان زنجان به‌منظور تقویت همکاری و تعامل کاربردی دو سویه در محل مجتمع تخصصی آموزشی درمانی و تحقیاتی بیماران ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس استان زنجان روز گذشته، 24 دی‌ماه برگزار شد.
نسیم اسلامیه، مدیرعامل جمعیت خیریه حمایت از بیماران ام.اس استان زنجان در این نشست اظهار کرد: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این جمعیت ۹۵۰ و با استناد بر آمار تخمینی تعداد کل بیماران ام.اس استان زنجان نزدیک به ۱۵۰۰ نفر است.
وی ادامه داد: روند پیشرفت این بیماری در جامعه با شیب بسیار تندی مواجه است و باید تمامی روش‌ها و راهکارها برای پیشگیری، برنامه‌ریزی و اجرایی شود و این مهم بدون شک مستلزم همکاری‌های سازنده با سایر سازمان‌ها، موسسات و انجمن‌ها است.
این مسئول در خصوص خدمات جمعیت ام.اس به بیماران یادآور شد: این جمعیت در مراحل اولیه تنها با هدف تامین دارو کار خود را آغاز کرد اما با گذشت زمان  حمایت‌های خود را متوجه نیازهای دیگر بیماران از جمله معیشت، اشتغال و فعالیت‌های فرهنگی ورزشی و حقوقی نیز کرد.
علی نجفی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان تاکید کرد: خدمت به جامعه محرومین یک توفیق است و هدف کلی کمیته امداد همکاری و هم‌افزایی با موسسات خیریه بوده و مصون ماندن این نوع فعالیت‌ها بسیار پر اهمیت است. 
این مسئول یادآور شد: شعار کمیته امداد تعامل است نه تقابل؛ کمیته امداد دید تقابلی ندارد و هدف و رسالت آن تعامل به تمام معنی است.
وی با اشاره به تفاهنامه‌های سنوات قبل و تجربه ی همکاری‌های موثر با جمعیت خیریه ام.اس تصریح کرد: امتداد همکاری و تمرکز در تفاهنامه‌ها با رویکردهای جدید افق‌های روشنی در حمایت و خدمات‌رسانی به جامعه هدف را باز خواهد کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان ام اس خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از این پروژه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین این شهرستان حضور داشتند، گفت: پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان به منظور جبران کمبود آب شهر‌های اردکان، احمد آباد و روستای ترک آباد در مواقع اضطراری در حال اجرا است.

او اعتبار این پروژه را ۳۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملوی اردکان تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۸ درصد است، ادامه داد: خط انتقال آب این پروژه ۳۴ کیلومتر است که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن با لوله چدن داکتیل با قطر ۵۰۰ تا ۸۰۰ میلی متر اجرا شده است.

ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این بازدید به بررسی روند پیشرفت خط انتقال آب مجتمع صنعتی معدنی چادرملو به این شهرستان پرداخت و گفت: امیدواریم این خط انتقال آب که می‌تواند بیش از ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب را به شهرستان اردکان منتقل کند، تا قبل از شروع فصل تابستان و پیک مصرف آب به پایان برسد و ما شاهد آبرسانی به این شهرستان از مسیر خط انتقال آب باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • (ویدیو) روند پیشرفت قدرت پهپادی ایران
  • ببینید | روند غرورآفرین پیشرفت قدرت پهپادی ایران
  • روزنه امید برای بیماران مبتلا به سرطان خون