Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: باشگاه ها باید از فعالیت ورزشکاران بدون بیمه ورزشی جلوگیری کنند و همه ملزم به رعایت این قانون هستند.
.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا عباس قهرمانی در کارگاه آموزشی موسسان و مدیران باشگاه‌های خصوصی ورزشی استان همدان اظهار داشت: بیمه ورزشی اولویت فعالیت ورزشکاران در میادین تمرین و مسابقه است و حضور ورزشکاران بدون بیمه ورزشی در باشگاه ها تخلف محسوب می شود و هرگونه مسئولیت بر عهده مدیر باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قهرمانی بیان کرد: بیمه ورزشی در واقع تامین کننده هزینه های درمانی ورزشکاران آسیب دیده است و کمک شایانی به آنها می کند.
معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر لزوم اخلاق مداری و ترویج سلامت در باشگاه های ورزشی گفت: همکاری با هیات های ورزشی رشته مرتبط بسیار حایز اهمیت است و باشگاههای خصوصی برای تمدید مجوز باید تاییدیه هیاتی که زیر نظر آن قرار دارند را دریافت کنند.
وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در باشگاه های ورزشی سطح استان همدان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای آگاه سازی مدیران پیرامون قوانین و مقررات جاری است.
قهرمانی با بیان اینکه ورزش می‌تواند بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد، گفت: توجه به ورزش و گسترش آن تاثیر زیادی در کاهش معضلات اجتماعی دارد.
وی با اشاره به جایگاه ارزنده استان همدان در رشته های بدنسازی، آمادگی جسمانی و پرورش اندام کشور افزود: باید از این ظرفیت برای ترویج ورزش همگانی و حوزه قهرمانی بهره گرفت.
در این نشست کارشناسان حوزه روانپزشکی، تغذیه و سرطان به انجام دوره های آموزشی پرداختند.
هم اکنون استان همدان دارای 300 باشگاه ورزشی است.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كارگاه آموزشي بيمه ورزشي باشگاه هاي ورزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است

فرماندار تیران و کرون گفت: جامعه ورزشی و ورزشکاران نیازمند الگوی منش و سیره پهلوانی و قهرمانی است تا اخلاق و مهرورزی توسعه یافته و در کشور گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در دیدار با خانواده دو تن از شهدای ورزشکار تیران و کرون اظهار کرد: الگوسازی اخلاقی و فرهنگی برای همه اقشار نیاز بوده تا چهره‌های متعهد، با اخلاق و متخصص به جامعه معرفی شود.

وی افزود: ورزشکاران و جامعه ورزشی با الگوگیری از شهدای ورزشکار و پهلوانان به نام مثل پهلوان تختی تبدیل به چهره‌های ماندگار خواهند شد و منش پهلوانی و قهرمانی در کشور نهادینه خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به چهره اخلاقی ورزشکاران و تأثیر آن در جامعه، تصریح کرد: رفتار ورزشکاران بر جامعه مؤثر بوده و می‌تواند مروج رفتارهای همدلانه و مهرورزی باشد.

محمدی‌کیا ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها و مراکز ورزشی و همچنین نوع رفتار مربیان و فرهیختگان این عرصه بر تربیت قهرمان و پهلوان با اخلاق تأثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه از اقشار مختلف، شهید در دوران دفاع مقدس داریم، خاطرنشان کرد: در عرصه حاضر نیز مجاهدت گروه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی را برای خدمت به جامعه و ایستادگی در برابر دشمنان را شاهد هستیم.

فعالیت چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در تیران و کرون

جواد بهارلویی رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون اظهار کرد: چهار هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت ورزشی دارند که بخش عمده آن نوجوان و جوان هستند.

وی ادامه داد: الگوسازی رفتاری امکان پیشرفت در زندگی آنان را فراهم کرده و در تربیت ورزشکار با اخلاق نقش مهمی دارد که این موضوع همواره به هیئت‌های ورزشی توصیه می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با اشاره به فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی هیئت‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی برای ورزشکاران توسط مربیان و متولیان هیئت‌های ورزشی اجرا شده و همین موضوع بر ترویج منش قهرمانی و پهلوانی تأثیر می‌گذارد.

به گزارش ایمنا، فرماندار تیران و کرون همراه با امام جمعه، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، جمعی از مسئولان شهرستان و ورزشکاران با خانواده شهید ذاکری و شهید دادخواه از جمله شهدای ورزشکار دیدار کردند و خانواده آنان نیز از خصوصیات اخلاقی شهدای خود برای مسئولان خاطره‌گویی کردند.

کد خبر 746741

دیگر خبرها

  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد