Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:52:20 GMT

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس شازند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۰۸۵

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس شازند

فرمانده سپاه شازند گفت: طرح شهید بهنام محمدی در شهرستان شهیدپرور شازند اجرا و پیگیری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ محمد مهجوری فرمانده سپاه شازند روز چهارشنبه در جمع مدیران اداره آموزش‌وپرورش و بسیجیان شهرستان شازند گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح شهید بهنام محمدی در شهرستان شهیدپرور شازند اجرا و پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهجوری اظهار کرد: اجراشدن طرح شهید بهنام محمدی در سطح مدارس در راستای محقق شدن آرمان‌های شهدا است.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی در جهت حمایت، پشتیبانی و ارتقای فضای تربیتی و آموزشی در مدارس فعالیت می‌کند و هدف آموزش‌وپرورش، تعالی، تربیت، پرورش انسان‌هایی است که می‌خواهند سرنوشت آینده کشور را در دست بگیرند و انقلاب را تداوم بخشند.

فرمانده سپاه شازند تصریح کرد: حرف دلسوزان نظام و انقلاب این است که دشمن به‌جای جبهه نظامی، جبهه فرهنگ را به روی جوانان و نوجوانان این مرزوبوم گشوده است و صیانت از مرزهای فرهنگی لازمه‌اش آماده‌سازی و تجهیز سربازان انقلاب در آموزش‌وپرورش به سلاح‌هایی است که توان آن‌ها را در مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان افزایش دهد.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان شازند:

اکتفا به تربیت سطحی از مهم‌ترین عوامل آسیب‌زا در تربیت دینی است

کمال آبادی رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان شازند نیز گفت: از مهم‌ترین عوامل آسیب‌زا در تربیت دینی، اکتفا به تربیت سطحی و زودگذر است؛ حال آنکه برای رسیدن به هدف اصلی لازم است، تربیت تا آنجا استمرار یابد که در ذهن و ضمیر فرد نهادینه شود؛ و این امر همان راهکار نافذ در میدان تربیت است که از آن به درونی سازی آموزه‌های دینی یاد می‌شود؛ از این رو، این گام باید از دوران کودکی آغاز شده، با آموزش مناسب و نظارت مستمر، به ثمر نشیند.

وی خاطرنشان کرد: باید چالش‌ها را شناخت و راه حل برای آن پیدا کرد. فضای انتقادی بسیار مهم است و باید به ساز و کار ایجاد محیط انتقادی با حضور بزرگان، مربیان و صاحبان خرد فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد