Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین معرفی و تجلیل از ترجمه کتاب اصول کافی به‌قلم استاد حسین انصاریان برگزار می‌شود. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، ترجمه پنج‌جلدی کتاب شریف اصول کافی جدیدترین اثر حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان است که چندی پیش از سوی مؤسسه علمی و فرهنگی دارالعرفان روانه بازار کتاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این، قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح‌الجنان را ترجمه کرده که ترجمه قرآن او از شهرت خاصی برخوردار است.

اینک به‌همت خبرگزاری تسنیم، آیین معرفی و تجلیل از ترجمه کتاب اصول کافی به‌قلم استاد حسین انصاریان روز فردا پنجشنبه ساعت از 14:30 الی 16:30 در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی‌پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) با حضور شخصیت‌های برجسته دانشگاهی و حوزوی کشور برگزار می‌شود.

پیام حجت‌الاسلام انصاریان: اهوازِ قهرمان را به خون پاک شهدای این واقعه رنگین کردند

 

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمدهادی رحیمی صادق رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران، حجت‌الاسلام احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و عضو مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی و احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی کشورمان نیز به قرائت قرآن کریم می‌پردازد.

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام اهل بیت علیهم السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی

ایسنا/یزد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد از برگزاری مراسم روز ملی هنرهای نمایشی با اجرای برنامه‌های متنوع در سال نو در حضور هنردوستان و مهمانان نوروزی شهر میراث جهانی یزد خبر داد.

علی جاور در گفت‌وگو با ایسنا در این باره تصریح کرد: شامگاه هفتم فروردین ماه به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با برگزاری مراسمی پرشور با حضور مهمانان نوروزی از پیشکسوتان و فعالان تئاتر این دیار تجلیل شد.

وی گفت: در این مراسم که با حضور مسئولان استان در محل بازارچه تاریخی چارسوق در مجاورت مسجد جامع کبیر شهر تاریخی یزد برگزار شد، از «حیدر نیک آئین» و «محمدرضا صارمی» به عنوان پیشکسوتان خوشنام تئاتر استان،‌ «مجتبی لاله زاری»، «ریحانه خواجه منصوری» و «الهه کیانفر» به عنوان فعالان نمایشی استان و همچنین از «سیدمحمد مهدی مدرسی زاده» بازیگر روشندل فعال تئاتر و سرپرست گروه جامعه نابینایان تئاتر استان تجلیل شد.

جاور خاطرنشان کرد: این مراسم با اجرای برنامه‎‌های هنری ایرانی مانند اجرای برنامه‌‎های نقالی توسط «ملیکا شیخ العارفین» از بافق، و  برنامه دیگری توسط «سید علی موسوی»، برنامه خیمه شب بازی با اجرای ابویی از هنرمندان مهریز و غیره برای مخاطبان همراه بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • تاسیس مرکزی جداگانه برای ترجمه قرآن تصویب نشد
  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • آیین تجلیل از خیران بافقی
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • نخستین سالگرد درگذشت استاد سمیعی گیلانی
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • شب فرهنگی بافق فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری
  • شب فرهنگی بافق، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری