Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@11:28:59 GMT

زوج جدید قلب خط دفاع پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۲۷۴

پرسپولیس در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی دوحه قطر با نتیجه ۲ بر یک برابر این حریف به برتری رسید.


به گزارش شریان نیوز،پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی‌اش مقابل یوپن بلژیک به میدان رفت و شاهد تغییرات جدیدی در ترکیب این تیم بودیم.

پرسپولیس بازی را با زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در قلب خط دفاع آغاز کرد که حضور این دو نفر از قبل هم پیش‌بینی می‌شد، اما با شروع نیمه دوم برانکو به سیدجلال استراحت داد و محمد نادری بازیکن جدید سرخپوشان را راهی میدان کرد، اما حضور نادری در قلب خط دفاع تنها تغییر برانکو نبود و با مصدومیت شجاع خلیل‌زاده یک دفاع وسط جدید به ترکیب اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان مصلح که بازی را در دفاع چپ آغاز کرده بود جانشین شجاع مصدوم در قلب خط دفاع شد تا زوج جدید نادری، مصلح شکل بگیرد که البته این زوج جوان نمایشی خوبی هم داشتند و حتی یک فرصت گلزنی هم به حریف بلژیکی ندادند و پرسپولیس در ادامه بازی باخته را با برد عوض کرد.

برچسب هاپرسپولیس

منبع: شریان

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک خط دفاعی به سود پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فصل را با یک ترافیک عجیب و غریب در خط دفاعی آغاز کرد و هرچقدر این تیم در خط حمله بازیکن نداشته، در عوض با مدافعان پرشماری فصل را ادامه داده است.

سرخ‌ها از ابتدای فصل با سیستم چهار دفاعه بازی می‌کردند و ایده بازی با سه دفاع حتی با وجود داشتن مهره‌های پر تعداد دفاعی هیچ‌گاه در این تیم عملی نشد.

پرسپولیس فصل را با زوج کنعانی-پورعلی‌گنجی استارت زد و در ابتدای فصل گولسیانی، حنانوف و فرجی در این پست نیمکت نشین بودند و علی نعمتی نیز به پست دفاع چپ منتقل شده بود.

مصدومیت رباط صلیبی پورعلی‌گنجی و اتفاقات طول فصل باعث شد خط دفاعی پرسپولیس بارها دستخوش تغییر شود و در دربی برگشت با مصدومیت مرتضی و گولسیانی و همچنین محرومیت کنعانی، زوج علی نعمتی-فرشاد فرجی در خط دفاعی این تیم شکل گرفت.

در حالی که این زوج در دربی کم اشتباه بودند اوسمار در آخرین بازی سال زوج کنعانی-فرجی را شکل داد تا پرسپولیس جایگشت‌های متفاوتی را در خط دفاعی خود در طول سال ۱۴۰۲ تجربه کرده باشد.

حالا در روزهایی که گولسیانی، حنانوف و کنعانی در اردوی تیم‌های ملی گرجستان، تاجیکستان و ایران حضور دارند، نعمتی و فرجی تنها مدافعان تمرین سرخ‌ها هستند که طی چند روز آینده باید خود را آماده چالشی سخت برای رقابت حضور در ترکیب بکنند.

حضور پنج مدافع از ابتدای فصل در ترکیب سرخ‌ها باتوجه به مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها بسیار به کار پرسپولیس آمده است و اوسمار از این جا به بعد باید مدافعانش را توجیه کند که فرصتی برای اشتباه ندارند.

دیگر خبرها

  • (تصویر) فریبا نادری، نرگس محمدی و مامک جمشیدی در کانادا
  • ۳ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های کنگان نجات پیدا کردند
  • ۳ گردشگرنوروزی درآب های بندرکنگان نجات یافتند
  • ۳ گردشگر نوروزی از غرق شدن در آب‌های کنگان نجات یافتند
  • نوروزگاه‌ها باعث تقویت اقتصاد عشایر می‌شوند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • ترافیک خط دفاعی به سود پرسپولیس شد