Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:26:56 GMT

بیش از 52 هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۲۹۷

بیش از 52 هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد

بجنورد- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان 52 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال در بجنورد کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس در روز چهارشنبه، سرهنگ رضا عرب زاده اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وجود تعداد قابل توجهی سیگار قاچاق در یک باربری ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بازرسی از این باربری تعداد پنج کارتن نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.
سرهنگ عرب زاده گفت: متهم در بازجویی های بعمل آمده به فروش سیگار قاچاق در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
وی با اشاره به اینکه وجود کالای قاچاق در کشور ضربه سنگینی به اقتصاد وارد می کند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه انبار هایی که اقدام به فروش و نگهداری انواع کالای قاچاق می کنند این مساله را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيگار قاچاق پليس خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تأکید کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • کشف سیگار قاچاق در کوهبنان
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر