Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:13:23 GMT

رکورد تعویض باتری گوشی‌های آیفون شکسته شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۴۳۸۱

رکورد تعویض باتری گوشی‌های آیفون شکسته شد!

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که اپل در طول مدت یک سال گذشته بیش از ۱۱ میلیون باتری گوشی آیفون را تعویض کرده است.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که در طول مدت زمان یک ساله‌ای که شرکت اپل برنامه تعویض باتری با قیمت ۲۹ دلار را راه اندازی کرده است، بالغ بر ۱۱ میلیون باتری گوشی آیفون تعویض و جابجا شده است این در حالیست که بنابر گفته‌های تیم کوک، مدیرعامل اپل، در حالت عادی و قبل از اجرای طرح و برنامه تعویض باتری ۲۹ دلاری، معمولا اپل تنها حدود یک الی دو میلیون باتری گوشی آیفون در طول یک سال عوض می کرد و این رقم بسیار بالا موجب تعجب و شگفت زدگی مقامات و مدیران اپل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود یک سال پیش بود که طرح جایگزینی و تعویض باتری گوشی های مدل قدیمی و قبلی آیفون با پرداخت مبلغی معادل ۲۹ دلار توسط اپل راه اندازی شد که حالا به گفته تیم کوک، از استقبال بی نظیر و تعجب برانگیزی مواجه شده است به گونه ای که در سال ۲۰۱۸ میلادی بالغ بر ۱۱ میلیون باتری گوشی آیفون جایگزین و تعویض شده است.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac، به گفته برخی از کارشناسان، این برنامه تاثیر منفی اندکی بر روی میزان فروش گوشی های جدید آیفون خواهد گذاشت چراکه کاربران با تعویض باتری و احیای عملکردهای آن دیگر نیازی به خریداری یک آیفون جدید با پرداخت هزینه های گزاف و سنگین نخواهند داشت که این امر بازار فروش این محصولات جدید را به مخاطره خواهد انداخت.

انتهای پیام

مترجم: شیما قاسمی

دبیر خبر: متین کاکویی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آيفون اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Oppo A60 چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی Oppo A60 با استفاده از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Oppo A60 ممکن است گوشی بعدی سری A از برند اوپو باشد، این گوشی که با شماره مدل CPH2631 چندین گواهی را دریافت کرده است، دارای یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند، دوربین اصلی تعبیه شده در پنل پشتی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد، در حالی که یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی قرار دارد.

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی Oppo A60 جایگزین گوشی Oppo A59 خواهد شد که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد؛ گوشی Oppo A59 دارای یک پنل ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است، یک دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است، گوشی Oppo A59 با استفاده از رابط کاربری ColorOS 13.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود.

گوشی Oppo A59 به تراشه Dimensity 6020 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد، یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری این گوشی واقع شده است؛ از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، کارت حافظه microSD، بلندگوهای استریو دوگانه و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 739538

دیگر خبرها

  • رکورد تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته شد
  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • گوشی Oppo A60 چه مشخصاتی دارد؟
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • قیمت گوشی امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • بهترین بازی های آفلاین آیفون
  • راه‌های افزایش طول عمر باتری موبایل
  • پیش از سفر‌های نوروزی چگونه خودروی خود را چک کنیم؟